Skip to main content

Pelan Kerajaan Perpaduan Hadi (2)

Ereksi manusia.

Apabila kita stress, tubuh akan mencari kaedah melepaskan stress tersebut. Apabila kita membiarkan otak untuk bersetuju, ianya akan menjadi tebiat.

Contoh, tergaru2 kepala apabila malu / tensyen. Atau mengeluh apabila panas.

Apakah kaitan dengan UG?

Kaitannya, apabila tekanan terhadap pemberontakan awam, penyokong total Hadi (apa sahaja dari Hadi secara totok) mereka akan mencari alasan menyedap hati.

Maka, berlakulah pendapat2 yang daif dengan mengatakan UG dirancang oleh Hadi. Hadi genius kerana mahu mengkucar-kacirkan UMNO. Dan sebagainya.

Hatinya dipaksa menelan semua ini bagi mengurangkan stress. Tetapi realitinya tidak.

Yang kucar-kacir bukan UMNO, tetapi PAS dan BR.

Pembolehubah terbesarnya, genetik Melayu di fasa ini sangat bodoh.


Hujah bangsat seorang ulama genetik Melayu.

Hujah ini perlu dipatahkan. Satu Malaysia akan membaca ini, dan memberi pertimbangan akan kedua-duanya.

Dakwaan saya, sebenarnya :

1. UG adalah jalan halal kuasa PAS Terengganu - UMNO Mat Said.
2. Terdesak untuk timbul kerana negeri lain mencatatkan kemenangan.

Mari melihat bangsat seorang ulama genetik Melayu.

1. Skandal gelap didedahkan blogger. Ahli totok TKO tidak tahu kerana tidak keluar dari TKO. Percaya semua berita akan masuk TKO.

2. Nasha nafi ada pertemuan. Nasha ugut saman.

3. Paklah dedahkan 3 siri pertemuan.

4. Hadi kelam-kabut mengaku, Nasha ghaib, Mustapha Ali yang baru buka blog juga ghaib. Blog terus tidak diupdate.

5. UMNO Terengganu bergolak. Mat Said jumpa Haron Taib beli kambing.

6. UG dilancar Hadi. Dakwa semua BR setuju.

7. Lim Guan Eng minta perincian UG secara baik.

8. Hadi ghaib. Tiada pdf, tiada dokumen. Hanya Roslan sms yang jawab. Rakyat bergolak.

9. Muncul pemilihan PAS. Orang2 Hadi diguling. Roslan sms dan menantu Hadi ditolak di kawasan bandar. Kecuali di kawasan kampung yang masih bo-doh maklumat.

10. Keadaan terdesak. Hadi muncul. Sendiri lancarkan UG, sendiri ghaib takut Lim Guan Eng, Hadi muncul dengan tuduh ahli malas membaca.

11. Tekanan pemilihan semakin kuat. Hadi muncul dengan kenyataan UG ditangguhkan. UG untuk Paklah, bukan untuk Najib katanya.

12. Nasha menang apabila undi Husam dipecahkan. Hadi, ulama genetik Melayu yang sentiasa brilliant dalam penentuan pembolehubah merasakan perwakilan semuanya menyokong UG.

13. UG dipromosi kembali. Kali ini dengan lebih meluas. Bantuan dari Media Prima juga sangat bagus.

14. Ahli jumud TKO mengatakan UG hanya mainan UMNO. Jangan percaya. Padahal di luar TKO, keadaan sangat bergolak.

15. Hadi kata semua pemimpin BR setuju.

16. PKR nafi. DAP kata tipu. Lim Guan Eng mengingatkan ulama tidak boleh menipu.

Kesimpulan.

UG bermotifkan kedudukan politik ulama bangsat genetik Melayu. Hadis dan dalil hanyalah jualan murah.

Kita akan ulas bab pembolehubah hadis dan dalil nanti.

Renungan.

Adakah kebangsatan semua ini berlaku seandainya PAS dihandle oleh Ostad Fadhil?

Comments

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.