Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 3, 2009

Mulianya hati pemimpin UMNO


AHMAD Maslan menoreh getah di kebun Ibrahim Omar (kiri) ketika meluangkan masa beberapa hari bersama penduduk DUN Manek Urai, di Kampung Bukit Budu Lata Rek, Kuala Krai, semalam.

10 comments:

Anonymous said...

kalau setakat toreh getah sekejap jer..... tido umah rakyat musim pilihanraya jer tak payah la.... rakyat sekarang dah cerdik dah.... kalau betul² ikhlas buang trus la cara idoap korporat tu.... pakai kete kancil jer... dok umah teres kecik jer.... dak pun dok kawasan kampung.... idop ngan cara idop orang kampung.... baru la rakyat respek.....

-abanghensem

cree said...

Alamak.Lawak lagi.Dulu masa PRU 12,
bekas ADUN amno yang kalah di DUN Bukit Lada dalam Parlimen Pokok Sena,pernah tolong orang kampung toreh getah.Bukan orang PAS saja yang gelak,orang amno pun bantai gelak.Last kalah juga.Kepada Ariffin Man,bekas ADUN Bukit Lada,
tolong nasihat Ahmad Maslan tu.Nampak sangat nak bodohkan orang kampung.

seliparjambansaiz10 said...

Tiada apa lagi yang wa ingin katakan kecuali style kempen begini dah terlampau basi.
Rakyat jemu & menyampah lihat bende alah ni.
Apa ke bodoh benar mangkuk hayun sekor ni? UMNO memang bodoh selamanya..
Bodoh!..Bodohhh!! BOdohhhhhhh!!!!
BOOODOOOOOHHHHHH!!!..arGHHH

Lee Copper said...

Ini cara kempen zaman Tun Razak, sekarang zaman anak Tun Razak.Outdated. Kempen masa PKM masih berjuang dalam hutan.

Zaman anak Tun Razak ni bukan saja cara kempen ni digelakkan orang, anak Tun Razak sendiripun digelakkan orang.

Che said...

orang bkn nak tgk YB tlg toreh getah...org nk tgk YB tlg penoreh getah utk dptkan harga yg tinggi utk jual getah..bknnya penoreh wat keje kuat2 dan kenmudiannya yb yg mkn duet org tgh jual getah....

nizamtoha said...

sapa2 yg pokok getah belom toreh, bolehlah menalipon Tn HJ Ahmad Maslan di no....sementara PRK masih ada..

Anonymous said...

Manek Urai kg aku woi.. Hahahaha.. Bgs gak ade PRK ni.. Boleh kutip duit.. Ntah2 nti dpt jmbtn br kt kg aku.. Ayuh BN, taburkan duit byk2.. Hahahaha.. Bila ngundi, gua pangkah PAS.. Cayalah..

paklang ca said...

alamak...skrip sama macam dulu-dulu jer....org tua ada kata....
"KALAU TAK BERADA-ADA,MASAKAN TEMPUA BERSARANG RENDAH"
bukan nak kondem tapi relitinya selalu tak macam tu...tak leh mentein macam yg dok buat la ni...

Anonymous said...

Ahmad maslan ni memang bingai betul. Potong stim betul! Buat malu kat orang "amno" je..Buat le kerja-kerja ada faedah sikit. Ini nak "bermesra" dengan orang kampung, joint toreh getah. Wahai orang-orang manik Urai, Tak payah sokong lagilah amno tu. Aku pun 'kompom' dah tah akan pangkah lagi kat amno.
bodoh maslan..kah..kah..kah..
toreh getah...kah..kah...kah..
ahli pilitik bebal...
buat kerja tak pakai akal...
ku cerita kat nenek aku pun...dia bantai gelak...
Wahai orang politik..(PAS dan AMNO), lain kali jangan kempen macam tu...aku malu tengok...

Hanz_Azdi said...

saya sbg Pemuda UMNO Perak berasa amat bangga dengan 'pengorbanan' & 'kemesraan' Ahmad Maslan..Dato' ker dia? Oh kalo belum dapat gelaran Dato' saya suka nak cadangkan kpd Dato' Seri Najib yg 'kucintai'.

Begitulah sepatutnya pemimpin UMNO 'menunjukkan' kepimpinan melalui teladan..Bersih, Cekap & Amanah..selain 'Cepat, Cekap, Mesra & Betul' dan lain-lain cogankata kalimah agung tak lupa yg terkini lagi sensasi '1Malaysia'.

Biarlah ahli & pemimpin "Partai Ajaran Sesat" yg 'dengki dan tamak kuasa' tu mengata, mengutuk tuan Ahmad Maslan dgn pelbagai label spt. bodoh, barua, a*****, g*****, b***, apa saja lah yg mereka mau. Pedulikan AT dgn blognya entah apa-apa tu. Allah bersama orang-2 yg 'benar', 'soleh' lagi 'takwa' serta 'bersyukur'.

hehe