Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 14, 2009

BZ nya gua

Oleh : AdukaTaruna

Oleh kerana gua telah memaki pewaris nabi, gua telah di BZ kan dari memblog. Hahaha. So, secara tak langsung pewaris nabi selamat dari maki2 dan kutuk2. Agaknya la.. ngeee....

Sebut bab kayu Kokka tu, aceli gua sebenarnya bukannya tahu apa pun pasal kayu tuh. Kuang2... kalau gua tanya otai yang jual batu cincin kat Ampangan, memang kompom kena sesi penerangan 2 jam kot.

Wa perasan dak xenan pun BZ gak macam gua. Sama ada kifarah dia join gua kutuk pewaris nabi atau kes Kamunting. Yang peliknya, xenan harapkan individu yang salah untuk menjernihkan sentimen perkauman.

Ada ke pilih TGNA dan Nizar? Kalau gua, gua pilih 'salam kamunting'. Tak kenal? Ceh! Idola uma tu bai..

2 comments:

Xenan said...

haha..wa bz membanting tulang maa.El nino dah sampai..hasil tani dah kurang ni.Kalau lama sgt camnih, naya la gua n petani2.

Nak tanya si 'salam kamunting' tuh penah masuk kamunting ka?

ker adik die yg masuk?

Anonymous said...

hahaha.... sapa salam kamunting tu.... cam lu nak sebut Nik Abduh jer..... wa bukan tuduh..... wa agak jer...


-abanghensem