Skip to main content

Banner Protes Nasha Di Seluruh Bachok... Tolong Letak Jawatan..!


Di Cabang 3 persimpangan ke Beris Kubur Besar

Di Cabang 3 persimpangan ke Beris Kubur Besar

Simpang 3 Tawang

Simpang 3 Balai Polis Tawang menuju ke Pantai Senok (Dekat Rumah YB Tawang Hasssan Mahmod)

Yang ni betul- betul di Hadapan Pejabat PAS Bachok di Pantai Irama bersebelah dengan Masjid Besar Bandar Bachok...

Simpang 3 Kg Kubang Kawah, Perupok.. dekat rumah YB Ustaz Omar

Simpang 4 Beris Kubur Besar

.....Pasar Beris Kubur Besar

Perang Kain Rentang Protes Nasha Di Bachok

Masa nak buka stesen minyak dalam kul 6:30am tadi, ada seorang staf saya bagitau… heboh kat Beris kubur Besar semalam… Apa dia yang hebohnya tanya seorang staf yang lain... Banner protes Nasha dah naik kat beris semalam katanya…

"tak payah cakap banyak, ambik kunci kereta, ambil HP ni… pi ambik gambar kat beris tu" … tapi jampuk seorang staf lagi " tak payah pegi beris bos... kat cabang 3 (dalam 100m dari stesen) tu pun ada"… masya Allah… siapa punya keja semalam ni…

Sumber http://pinkturtle2.wordpress.com/

Comments

  1. Bukan tak pernah TGNA berkecil hati atau marah kepada mana-mana sosok yang tidak sependapat dengan beliau. Zaid Ibrahim yang pernah hendak menyaman kerajaan Kelantan berhubung hukum hudud dan Ibrahim Ali yang sering celupar mulutnya tidak dimarahi TGNA sebegitu rupa
    Tetapi dengan Nasha ini,aku rasa TGNA terlalu dukacita.
    Yang aku risaunya.... masin mulut TGNA ... maka SAMPAHLAH jadinya Nasha selepas ini.
    Ingat... bagi kami orang Kelantan ..TGNA lebih daripada guru politik Islam malah beliau adalah WALI.sEMUA KAMI AKUI ! ! !

    ReplyDelete
  2. Rasanya tidak adil melemparkan tuduhan yang melampau. Ketaksuban kepada TGNA, bukan dari ajaran atau pendapat beliau. Dan jangan ketaksuban melahirkan keasobiyahan yang melampau. Kita akan terpesong dari ajaran Islam.
    Politik tetap politik bukannya ketaksuban. Mungkin sirah Ali dan Muawiyyah, boleh dijadikan pedoman berpolitik.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.