Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 21, 2009

Takda ke calon Ketua Pemuda PAS yang power sket?

Pemuda lapor polis Salahuddin hina hakim


Pemuda UMNO diketuai oleh Syamsul Baharin Putra Ahmad Shibi (duduk tengah) membuat laporan polis terhadap Salehuddin Ayoh di Balai Polis Sungai Senam, Ipoh, semalam.


IPOH 20 Mei – Pergerakan Pemuda UMNO Perak hari ini membuat laporan polis selepas Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Salahuddin Ayub mendakwa barisan hakim Mahkamah Rayuan yang terlibat dengan kes Menteri Besar Perak boleh dibeli.

Setiausahanya, Syamsul Baharin Putra Ahmad Shibi berkata, pihaknya amat memandang serius dakwaan berkenaan seperti yang telah disiarkan oleh harakahdaily.net semalam.

‘‘Sekiranya ada asas daripada segi perundangan, kami mendesak dengan sekeras-kerasnya supaya Menteri Dalam Negeri mengambil tindakan tegas.

‘‘Kenyataan tersebut adalah satu jenayah fitnah yang berniat jahat terhadap reputasi, integriti dan kebebasan institusi kehakiman yang kita percaya dan junjung selama ini,” katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis di Balai Polis Sungai Senam di sini hari ini.


Lu tgk berita nih. Setakat ni, gua tak nampak lagi mana-mana calon Ketua Pemuda PAS yang bakal menggantikan Salahuddin mampu menahan asakan serupa ini. Walau setakat ini, pada gua Tantawi itu terbaik, tapi dalam senario mencabar pasca UMNO terdesak ni, gua meletakkan Tantawi masih berlevel rendah.

Tak mustahil kena buli dengan Khairy. Tak mustahil tenggelam dan ghaib dalam asakan agreasif Pemuda UMNO. Lemau sangat la Tantawi beb. Ini pemuda, bukan An Nisa'.

3 comments:

Anonymous said...

level ko apa plak?
level atas jamban taik ke?

aku nak berak dalam blog ni boleh x aduka?

muqabalah said...

aku setuju bro!tantawi memang lemau beb!emosi,panas baran,kelam kabut,mudah melatah,keras semacam je..nak banding ngan ketua2 pemuda mcm salahuddin, mahfuz omar, bagai langit dengan bumi!

abu said...

tantawi belum pun pegang jawatan dah ckp bukan2, kita bukan boleh tau hal masa depan...