Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 18, 2009

Punyalah penakut Najib dengan referendum rakyat.

Najib selamba badak jer guna tiket mesyuarat BN untuk tolak bertanding. Memula mesyuarat UMNO, pastu up sket. Beban bahagi sama banyak. Umumkan lepas mosyorat BN.

Jimat katanya. Kalaulah Fairuz bongok tu letak jawatan kat Sabah atau Sarawak, kompom dia try gak bertanding tu. Hahaha.

7 comments:

uma said...

klu sabah or sarawak,
tu pasti bertanding.

klu ada calon UMNO/BN
meninggal pon,
najib akan letak calon,
wa rasalaaa...hehe

tp secara taktikal
wa setuju dgn najib
utk tidak meletakan calon UMNO/BN
tp propaganda hentam PKR
kasi sebar dgn sesuai dgn realiti semasa...haha
tgk apa kesan pd peti undi..haha

kinki said...

dari segi taktikalnya najib membuat keputusan yg terbaik utk partinya

Anonymous said...

TAHNIAH BN dan UMNO krn x ikt rentak anwar utk brtanding.Kalau kt bertanding bln dpn depa ltk jawatan pula di kwsn lain.Kecuali mata dll tu x da pilihan la kna lawan.

Kalau kt bertanding maka tumpuan bekerja BN UMNO akan terjejas.ini matlamat PKR sebenarnya...

Baik UMNO dan BN tumpu dekati rakyat drpd tumpu di Penanti.Biar PKR lawan Bebas saja...Kalau org UMNO dan BN undi Bebas.Org PAS pun undi Bebas juga.Hajar skit anwar

kinki said...

mau kalah PKR kalau org PAS dan UMNO undi bebas

fairusrazak said...

Kalau di Penanti memang dilihat satu taktik yang bagus untuk selamatkan parti, tapi bila tengok kemelut di Perak, itu yang mengundang rasa benci rakyat terhadap kepimpinan Najib. Rakyat yang lebih berhak memilih, jadi apa salahnya mandat diberikan kepada rakyat. Jangan lepas dari mulut harimau, masuk ke mulut naga pula.

Anonymous said...

bijak gak korang ni iekk.. caya x3 ekeke.. ??

Anonymous said...

hrmmm.. tapikan apa sahaja tindakan umno BN nii..tetap rakyat pandang serong.. ekeke..!!

mungkin perlu ada byk keiklasan lagi kot..K..!!