Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 28, 2009

Otak Saifudin Nasition perlu dipijak2.



Oleh :
AdukaTaruna

Mamat ni tak pernah gua respek kecuali kemahiran dia membentangkan fakta. Setakat kemahiran itu, belum tentu boleh membuatkan gua respek.

Dulu, masa dia kurang kasih sayang dalam PKR, dia merengek macam budak terencat akal kat PAS. Guna platform PAS. PAS bagi dia jawatan Yayasan Tok Kenali ke apa ntah.

Lepas dia merengek2, PKR ambil dia. Buat satu jawatan baru. Sebijik macam UMNO. Jawatan baru ditubuhkan untuk kaki rengek lapar jawatan. Bangsat punya budak. Pengarah Strategi PKR tetiba muncul. Ntah letak kat mana dalam carta organisasi pun gua tak tahu. Hanya budak2 standard PKR jer boleh dikencing beb.

Gua perhati dan perakam bebas beb. Sekali ni lu buat hal dengan memperbodohkan intelek rakyat, memang kena la dengan gua. Walau medium gua kecik, tapi maruah gua bebas.

Isu sogok Aminah.

Apa ke bangang nak mampos dalam situasi macam tu dia g makan tengah hari kat rumah? Kepala otak lu. Lu ingat gua budak2 level PKR ke apa?
  • Lu mengaku wakil PKR hadir.
  • Tapi alasan lu makan tengah hari. Lutut lu!
Yang hadir tu kenapa? Makan tengah hari?

Dey mamat bangsat. Lu dengar sini.

Kalau takda hal, dan takda restu dari Anwar, lu takan datang beb. Tak munasabah lu datang sekadar makan tengah hari.

"Woi... nak ke mana tu Cik Kisah?"

"Nak g rumah calon bebas. Si Aminah tu."

"Hai, musim2 perang ni, buang tebiat ke apa g rumah seteru?"

"Ala... saja makan tengah hari. Kawan lama."

Bangang nak mampos punya alasan. Sama bangang macam ahli PKR.

Dey budak2 bodoh PKR. Lu dengar sini.

Standard Anwar terlalu hebat pada lu, tapi tidak pada gua. Meh sini gua bagi tahu. Anwar tidak takut kalah (dalam tajuk Penanti), tapi takut majoriti kurang. Apatah lagi dalam ketidak adaan BN.
  • Suku undi dari PAS dah tentu hilang.
  • Suku undi dari PKR pun hilang melalui Aminah bekas PKR.
Majority kurang dalam BN tidak bertanding. Lu dapat bayangkan ketakutan Anwar?

Tawaran.

Dey budak2 bodoh PKR, lu dengar sini.

Apa kandungan tawaran bukan isu. Isunya ialah hadir untuk perbincangan. Apa isi tawaran sudah tentu dipancing oleh Aminah. Benda kecik macam ni level lu takan faham punya. Gua kasi terang sket.

  1. Wakil PKR hubungi Aminah. Kerat jari kalau bukan dari restu si bangsat Anwar.
  2. Aminah macam ngantuk diberi bantal. Susun perangkap.
  3. Aminah sendiri pancing tawaran. Dia sendiri buat tawar-menawar. Nak 80k la, nak TKM1 la, nak itu la. Dah tentu tawar menawar berlaku. Semuanya dirakam.
So, apa masalah isi tawaran? Logik tak logik itu hanyalah dalam fasa tawar-menawar. Tawar motorsikal Berg harga RM2 memang tak logik. Tapi itu permulaan bidaan. Sebut mulut dulu. Semuanya dirakam.

Dey mamat bangsat Saifudin Nasition.

Gua bukan level ahli PKR yang jenis bebal dan IQ lemah. Lu sendiri sahkan perjumpaan itu. Tapi, cari la lasan lain bai. Makan tengah hari kepala otak lu. Otak lu patut dipijak2!

Dey budak2 bodoh PKR. Lu dengar sini.


Seni berpolitik ma. Lu tahu kenapa Mat Said MB Terengganu beli kambing kat Haron Taib? Tanya semua budak PKR yang lu kenal. Lu tanya semua pemimpin PKR yang lu kenal. Semua takan tahu. Sebab apa? Sebab lu semua jenis bodoh.

Beli kambing kat Haron Taib bermotif untuk pertemuan. Kenapa motif pertemuan? Kerana mesej amaran kepada UMNO pusat. Perjumpaan Mat Said dengan Haron Taib mencemaskan BN pusat. Beli kambing tu wayang jer.

Jadi, apa sebab wakil PKR jumpa Aminah?

Makan tengah hari?

Otak lu semua, dengan otak Saifuddin Nasition patut dipijak2!

2 comments:

Xenan said...

hehehe..

Seb baik wa bukan budak PKR.Kalu dak mau wa pon wat comment cam lu gak.wakaka.Tapi taper..kita check fact and date die.

Argument lu paling kuat kat atas hanya la kenapa jumpa.N lu tekan kan andaian jumpa atas arahan anwar sbb takut undi jatuh.

1st.diorg jumpa pd 13 mei.UMNO confirm tak bertanding pd 18 Mei.So andaian lu anwar takut undi jatuh pd ketidakadaan UMNO terus tak valid.Melainkan lu bertegas anwar ade inside info..yg wa n lu sendiri tak boleh buktikan.Wa tak minat nk speculate.

Jd point yg tinggal makan tghari tuk wat tawaran pd aminah.Mmg betul Aminah pancing ngn ckp nak masuk PKR balik..n ini dibuat selepas die ambik borang calon.So bila die ckp camtuh..confirm la org PKR berminat nak jumpa.Belom hari percalonan lagi nih.

Katakan lah aminah ajak jumpa lepas hari percalonan..tak mungkin PKR bodoh sgt nak jumpa.

Argument tawaran lu tu,wa leh terima.N PKR tejerat bodoh tu wa setuju sgt.

Yg nampak ialah Aminah mmg psg perangkap.N die mmg mendirect pembualan menjurus ke situ(tawaran).Tak sepatut IQ aminah ni sebijak nih.Mungkin ada hidden hand?

indiana_jones said...

ape lu ingat otak lu bagus sangat ke ha aduka bangsat!

kapala hotak lu aa kapala hotak haram jadah!!!

lagi baik lu gi komen pasal pompuan jalang dari komen pasal politik!!!

berok bodoh!!!