Skip to main content

Makin melampau bodoh Saifudin PKR nampaknya.

BUKIT MERTAJAM: Parti Keadilan Rakyat (PKR) semalam mengaku dua ahlinya menemui dan menawarkan ganjaran kepada calon Bebas, Aminah Abdullah, supaya menarik diri daripada bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti.

Pengarah Pilihan Raya PKR DUN Penanti, Saifuddin Nasution, bagaimanapun berkata tawaran itu dibuat berdasarkan hubungan rapat mereka dengan Aminah dan bukan mewakili parti.


Memang wujud tawaran, tapi atas tiket peribadi. Eh.... senang nyer nak kencing otak ahli PKR.

Macamana nak bagi tawaran kalau takda kuasa parti.

"Nama aku abanghensem. Aku datang bukan atas tiket PAS. Aku datang atas tiket peribadi. Aku nak tawar kat mu kerusi MB."

Eh... dasyatnya bodoh ahli2 PKR.... macam ni punya hujah lu bentang.. peribadi apa kejadah nak tawar-menawar.

Comments

  1. Betul Aduka, lu lah makhluk paling cerdik dalam politik tanahair, tapi realitinya lu lah paling bodoh. UMNO tetap UMNO, karat, dah makan benda haram, sampai bila pun payah.
    Nama pun Aduka, tiada makna langsung disisi Tuhan. Ini olang banyak jahat, itu Melayu cakap, talam dua muka. Kiri kanan sapu.

    ReplyDelete
  2. butuh ko aduka si anak haramThursday, May 28, 2009 at 4:15:00 PM GMT+8

    yg jadi masalah besar pada budak sial anak haram aduka ni ialah dia masih merasakan yg pemimpin2 pkr tu berperangai mcm ameno..
    saifudin tu kalu dia kemaruk sgt ke harta baik dia stay dlm ameno la bodo!!!
    dah dia terangkan perkara sebenar apahal ko yg tak tau apa2 berlagak macam serba tau lak..
    hanya bersandarkan maklumat separuh masak dan ditambah dengan ajinomoto @ racun fitnah ko dah melenting macam anak babi kena sepak dengan mak babi ni apahal??
    kecoh, macam sial perangai anak haram babi aduka ni..
    lanchaw mak lu la aduka!!!

    ReplyDelete
  3. eeei aduka beghok!!! ape yg nko merepek macam hantu raye ni ha!!!?
    sial betol nko...tulisan nko sebijik jek macam haramjadah!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.