Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 28, 2009

Makin melampau bodoh Saifudin PKR nampaknya.

BUKIT MERTAJAM: Parti Keadilan Rakyat (PKR) semalam mengaku dua ahlinya menemui dan menawarkan ganjaran kepada calon Bebas, Aminah Abdullah, supaya menarik diri daripada bertanding pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti.

Pengarah Pilihan Raya PKR DUN Penanti, Saifuddin Nasution, bagaimanapun berkata tawaran itu dibuat berdasarkan hubungan rapat mereka dengan Aminah dan bukan mewakili parti.


Memang wujud tawaran, tapi atas tiket peribadi. Eh.... senang nyer nak kencing otak ahli PKR.

Macamana nak bagi tawaran kalau takda kuasa parti.

"Nama aku abanghensem. Aku datang bukan atas tiket PAS. Aku datang atas tiket peribadi. Aku nak tawar kat mu kerusi MB."

Eh... dasyatnya bodoh ahli2 PKR.... macam ni punya hujah lu bentang.. peribadi apa kejadah nak tawar-menawar.

3 comments:

Anonymous said...

Betul Aduka, lu lah makhluk paling cerdik dalam politik tanahair, tapi realitinya lu lah paling bodoh. UMNO tetap UMNO, karat, dah makan benda haram, sampai bila pun payah.
Nama pun Aduka, tiada makna langsung disisi Tuhan. Ini olang banyak jahat, itu Melayu cakap, talam dua muka. Kiri kanan sapu.

butuh ko aduka si anak haram said...

yg jadi masalah besar pada budak sial anak haram aduka ni ialah dia masih merasakan yg pemimpin2 pkr tu berperangai mcm ameno..
saifudin tu kalu dia kemaruk sgt ke harta baik dia stay dlm ameno la bodo!!!
dah dia terangkan perkara sebenar apahal ko yg tak tau apa2 berlagak macam serba tau lak..
hanya bersandarkan maklumat separuh masak dan ditambah dengan ajinomoto @ racun fitnah ko dah melenting macam anak babi kena sepak dengan mak babi ni apahal??
kecoh, macam sial perangai anak haram babi aduka ni..
lanchaw mak lu la aduka!!!

indiana_jones said...

eeei aduka beghok!!! ape yg nko merepek macam hantu raye ni ha!!!?
sial betol nko...tulisan nko sebijik jek macam haramjadah!!!