Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 27, 2009

Kepala otak kau Saifudin.


BUKIT MERTAJAM 26 Mei - Pengarah pilihan raya Parti Keadilan Rakyat (PKR), Saifuddin Nasution mengesahkan dua pegawai khas kepada exco negeri dan pemimpin Majlis Tertinggi (MT) parti itu pernah berjumpa dengan calon Bebas, Aminah Abdullah seperti mana yang didakwanya.

Beliau berkata, pertemuan di rumah Aminah pada 13 Mei lalu adalah atas undangan untuk makan tengah hari di rumahnya di Jelutong.

''Ya, memang benar saya telah bercakap dengan kedua-dua individu yang dimaksudkan oleh Aminah tetapi mereka sebenarnya dijemput oleh Aminah untuk makan tengah hari di rumahnya,'' katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Gua memang percaya dakwaan Aminah. Sebab gua tahu sejauh mana moral parti PKR ni. Tu pasal wa post dakwaan Aminah dari Malaysiakini kat blog gua.

Datang makan tengah hari kepala otak kau Saifudin woi. Gua bukan bodoh level penyokong Anwar. Dalam situasi macam tu, boleh pulak datang rumah makan tengah hari. Ingat gua budak2 PKR ke apa?

Datang rumah beli kambing pun kecoh, ini pulak makan tengah hari atas suka-suki pertemuan kawan lama? Ekeleeee.... nak jer gua lempang budak Saifudin nih laju2.

Gua memang pantang habis politikus yang memperbodohkan intelek pengundi ni. Bangsat punya kaki. Apa dia fikir kita takda kepala otak ke?

Lu bayangkan, PRK kat Kelantan, kantoi plak wakil PAS bincang dengan calon UMNO. Pastu TGNA bagi alasan diorang makan tengah hari.

Kepala otak kau Saifudin.


17 comments:

Anonymous said...

Kalau kau cakap saifudin 'kepala otak', lebih tepat aku cakap kau ni 'KEPALA BUTUH'....
PENOKONG2 ANWAR TAK BEBAL@BAHALOL MACAM PENYOKONG UMNO/BABI......
YG SUKA BERBOHONG DAN MEMBANGANGKAN RAKYAT HANYA UMNO SAHAJA.....HASIL UMNO MCM KAU LAH YANG BODOH,BAHLOL,BANGANG,PALOI,BADIK,TUYUK (ISTILAH2 BAHASA SARAWAK).....

Che said...

Saifuddin bgtau siap2 sblm SPRM siasat sbb nk kuakan satu jwpn standed penafian pemimpin yg diketahui rakyat..okla tu die bgtau awal2 sblm SPRM sndiri dedahkan...persoalan di sini bkn knape Saifuddin bgtau hal ni awal2, tp adalah knape abg2 PKR tu nk gak pujuk Mak Cik Aminah supaye jgn bertanding?mngikut kata Saifuddin, Mak Cik Aminah tu yg dtg jemput diorang mkn, jd pe ke halnya g bkk cite pujuk die ngn brbagai2 tawaran kalo kte tau kte berada di tempat musuh(musuh politik)? xkan x terpike mak cik tu dh pasg strategi utk ugut PKR awal2?

aiyooo PKR...cmne ni?byk kali dh wat cmni, susahla PR nk tarik rakyat time PRU13 nanti..x pyh nk kaco2 hal musuh, pike hal parti sndiri dlu la...wa dlu pnyokong Anwar, tp sejak bbrape isu yg dimainkan Anwar semakin memakan diri, wa dh mule terpike sejauh mana keberkesanan Anwar sbg panglima perang PKR...

Anonymous said...

PKR ni memang serupa mcm umno jugak. Tak dak beza dua2 pari ni. Kadang2 pkr lebih terok dari umno. Banyak cakap kosong tipu orang kampong.

Edyes said...

bawak bertenang...

memang tak mustahil wakil PKR cuba sogok minah nie. Tapi logik ka?

saya percaya PKR jauh lebih jantan daripada UMNO. kenapa setelah trend pengundi menyebelahi PR, timbul tawaran kepada calon anonymous dari parti anonymous?

benar atau tidak, memang kita tak dapat sahihkan. Tapi logik akal takkan nak tolak tepi? dari faktor logik ini sepatutnya kita dapat nilai.

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Gua kali ini memang setuju gila dgn Blogger AdukaTaruna perihal komen Saifuldin , gua pun rasa macam nak sekel kepala budak Saifulin ini.Dua orang PKR yg kemaruk asyik nak makan free je kat rumah orang . Memang muka tak malu .Saudara DSAI pun satu hal , tak pernah perhatikan musuh dalam selimut . Saudara DSAI sibuk selalu pikir bila nak jadi PM Malaysia sehingga ahli2 PKR dibawahnya langsung tak di perhatikan. Dulu budak Saiful perihal liwat , di perak rasuah dipalit kat dua wakil Adun PKR dan seorang ahli majlis ( orang PKR juga ) kata habuan perempuan di kira sedekah . La ni level macam bekas ahli PKR kak min pun takut dan sanggup di sogok habuan untuk kak min .helo Saiful tolong bila nak bagi komen biar cara profesional sikit kat Media ,lu tuk bukan budak Estet . Bodoh punya Saifuldin bagi alasan " Dua ahli PKR pi jumpa Kak Min cuma makan tengahhari . POOOOOOO DAAAAAA
bodoh punya alasan. Saudara DSAI tolong tengok2 sikit perangai buruk ahli2 PKR ni jangan nak sibuk nak jadi PM Malaysia .Saudara DSAI , kami ini da penat memperjuangkan " LAWAN TETAP LAWAN" Kami lawan macam nak gila , tiba kes2 macam ni timbul . Syaitan gondol betul lu punya ahli2 PKR yang musibat.

Xenan said...

wa sokong bro edyes,

Bodoh piang camna pon tader sbb nak rasuah.

Lu tgk gak tuduhan aminah tu..

1st.Rm80k tu sikit sgt maa.

2nd jadi pres MPPP?die gila kah.Ingat LGE nak kasi ke?

3rd Jadi TKM1?Nih sahih kalau jd ni DAP kuar terus dr PR.LGE bole letak jawatan siap.TKM2 Dr P ramasamy leh gantung diri beb.Wakakaka...

Gua yg kutu pon tak sanggup nak berketuaan kan low education cam aminah nih.Nih plak Dr P ramasamy.

Gila tak logik...bengong taraf tinggi

Anonymous said...

aduka teruna anak lelaki lancau!!!

lelaki_ini said...

Wa stuju dgn Edyes & Xenan. Siyes x logik langsung p'tuduhan rasuah oleh Minah tu.

RM80,000? Jap wa gelak dulu. Hahahaha. Stakat jumlah tu, keje cam wa ni sesenang je ble dpt rasuah byk tuh. Level wa je amaun tu, bkn level calon pilihanraya.

PRU 2004, calon PAS Abu Bakar Sakak tarik diri pun dpt RM300,000 ma.. imam kampung tuh. Minah ni bekas Ketua Wanita KeADILan Penang. RM80,000 je? Hahahahaha.

Kalo menang dpt TKM1. Kalo tarik diri dpt RM80,000. Eh baik b'tanding. Kalo menang, PKR campak lg duit utk lompat. Ms tu bole demand RM10 juta.

Pastu bila dah jd TKM Rasuah, bole dpt rasuah lg dr pemaju rumah & pengusaha balak. Kaya tuh.. so wat pe tarik diri dpt RM80,000 je?

Hahahaha, lawak antarabangsa siot.

schizophrenia said...

saifudin had done his job
walaupun dgn gaya seperti menipu
tak mcm ketua penerangan pas
ada kes sembunyi dlm bilik
biar penyokong terkulat-kulat

indiana_jones said...

lu ape hal bro!? angin semacam jek. lu tulis tu biar elok2 sket aa. gue terajang lu baru lu tau!!

kurang ajar luu..!!

indiana_jones said...

satu lagi..gue rasa nak tekentut jek baca posting lu bro..! entah hape2!!!

indiana_jones said...

kebanyakan posting lu aa...macam taik kambing jek...wakakaka!!!

!#@$#%$E%$@$**#ppttuuiitt!!!

Anonymous said...

kepala butuh aduka taruna

SearchForHeaven said...

politik maaaaaaaaaaaaa...

Anonymous said...

Ni la org ckp tkde psl cr psl.. Nk lwn bebas aje pn, wtpe smpai nk pi twr mcm2 kt minah tu? Bebal!!! Minah tu bebas aje. lwn PKR kt kubu kuat.. Awat tkt sgt?? Calon bebas ni mmg bkn lwn PKR.. Tp sbb taktik bodo ni wtkn suma org jd ssh.. BN plak tersym bangga tgk kebodohan yg sdg berlaku.. PKR mmg sk aje timbulkam mslh..

Anonymous said...

cina nak merasuah orang kita...padan muka dah kena ...

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體