Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 12, 2009

Jalan tengah : Sultan tabalkan MB baru.

Kuala Kangsar : Keadaan semakin panas apabila pihak istana mengambil jalan menolak Zamry dan Nizar. Pihak istana telah memasyurkan seorang Menteri Besar baru. Istiadat dan angkat sumpah akan di adakan esok pagi.

Sementara itu Ketua Polis Negeri mengesahkan istiadat itu. Pihak protokol istana ada memaklumkan kepada polis mengenainya.

"Kami memberi amaran akan bertindak tegas kepada sesiapa yang cuba menggagalkan istiadat angkat sumpah itu. Para pengguna jalan raya utama ke istana Kuala Kangsar diminta merancang perjalanan dan memilih laluan alternatif kerana jalan itu akan ditutup kepada kenderaan awam."

12 comments:

marauhirang said...

Salam...

Lepas aku nak letak jawatan tukang kutip duit pengeras ahlil nujum negara.......

Aku nak jadi penasihat Wak Al banjari lak....


hehehehehehehehehe

gusti said...

idup Raden Banjar

muraisenja said...

gilaaa....gilaaa...

Xenan said...

wakaka..idup wak banjerrrr:))

As expected bro, kondisi perak akan jd camnih jugak.

Papehal pd semua rakyat perak anda digalakan ambik loan TEKUN secepat mungkin sekarang dan loan KBS untuk golongan muda kerana sekarang masa terbaik untuk mendapat kelulusan secepat mungkin.Anda juga akan di layan khas bagai kan raja.KOMPOM BEB.

Anonymous said...

kah kah kah...wa nak apply jd setpol albanjari leh tak??denga kabo ade kekosongan..

Xenan said...

oi bro..online dah cecah 171 org.Bulan depan taarif pengeras tok moh leh naik 50%
hehehehe

perunding said...

adun lompat jadi mb lompat

saifulmuslim said...

wak...saya mau jd menantu wak je la..sebab menantu kan boleh dapat hak bersuara dalam majlis tertinggi..haha

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
La ini ikut akta mana pulak , pihak istana nak lantik lagi satu MB PERAK yang baru ( bukan dari PR dan bukan dari UBN )Tapi kalau Raja Nazrin jadi Menteri Besar Perak yang baru aku sokong 100% dan tidak berbelah bagi tapi speaker pun mesti Raja Nazrin juga.Barulah PR N UBN jadi ADUN Masing masing dan duduk diam sampai PRK 13 . Buat macam BRUNEI semua Raja Brunei yang tentukan.

uma said...

ntah laa..
wa x harap sgt kat raja2 ni..
cume pimpinan PAS/PAS
jgn lak cari gaduh dgn raja
susah nanti...hehe

Pas Jalan Yadi Sungai Udang said...

http://www.petitiononline.com/dun25334/petition.html

Anonymous said...

ha ha waa setju sangat buor blogge rlak jadi MB , lepas tu lantik AT jadi penasihat,
wakkaka, kompen maju dan makmur ekonomi perak lepas ni

fanatik