Skip to main content

Ini dia cara PKR control damage.

Pengakuan benar.

Seorang mengaku membantu Kak Min memasang perangkap untuk menjerat 2 ahli PKR yang dikatakan menyogok Kak Min dengan RM80 000.

Pemuda itu mengatakan bahawa dia di upah oleh Kak Min untuk menangkap gambar mereka yang berborak dengan Kak Min sewaktu di rumah Kak Min. Mengenai rakaman pita pula, kata pemuda itu ia di uruskan oleh Kak Min sendiri.

Hal ini di dedahkan oleh pemuda itu. Pemuda tersebut juga ada ikatan saudara dengan Kak Min. "ini stategi Kak Min untuk mempopularkan dirinya untuk meraih undi" kata pemuda tersebut kepada satu sumber. "Pasal sogok-menyogok tu saya tak tahu tapi tugas saya hanya menangkap gambar dengan tidak diketahui oleh ahli PKR itu. Kak Min juga menyediakan hidangan untuk mereka berdua".

Menurut pemuda itu lagi kemungkinan Kak Min ingin membalas dendam kepada keadilan kerana "tidak Memandangnya" sewaktu Kak Min dalam parti keadilan.

Tambahnya, 2 hari sebelum itu ada 3 orang mengunjungi Kak Min dan berbincang hampir 2 jam namun beliau tidak tahu siapakah mereka itu dan dari mana serta apa tujuannya.


Lu tgk beb. Cerita takda fakta. Takda perawi. Sumber la, individu tertentu la. Tu pasal Cucu Mat Kilau kena saman. Dengar khabar Saiful sakit kelamin. Ekelee... takda integriti. Meluat habes gua dengan PKR.

Bila Anwar buat silap, maka akan muncul artikel yang mengarut habis menghalalkan dia sebagai pakar strategi. Kononnya Anwar sengaja buat hal kat Perak la, nak kasi menang lagi besar la. Wak lu!

Skang zaman fakta beb. Setakat zaman makan cili, lu dengan Tantawi, dengan Nik Abduh, boleh berambus.

Isu 16 Sept. Tak jadi. Maka keluarlah artikel merapu. Siap hantar para lembu follow di Taiwan ni beb. Punyalah bangang. Segan gile anak gua belajar sejarah tu nanti. Lepas tu wayang. Mohon undi tak percaya kat parlimen. Gilo.

Isu lompat kat Perak. Cara dia control damage ialah buat akuan bersumpah disogok puluh juta. Niama punya PKR. Budak2 PKR dia boleh kencing la. Harga maruah PKR tak setinggi tu la. Cukup umpan seks dan perangkap jer. Tak payah bazir duit.

Dia buat salah, dia akan alihkan / palingkan isu. Sebijik macam UMNO. Anwar ni masuk penjara lagi baik la. Gua lagi respek PKR masa Anwar dalam penjara. Semua keputusan diorang buat secara jemaah PKR.

Muncul Anwar, dia buat parti macam parti wak dia. Bodoh gile level ahli PKR.


Comments

Popular posts from this blog

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.