Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 26, 2009

Haron Din bantah PAS.

JIKA Datuk Dr. Haron Din setuju dasar perjuangan parti Pas sekarang takkan dia menarik diri bertanding merebut jawatan Timbalan Presiden Pas.
- PEMERHATI
Wa tertarik dgn level ni. Tak terfikir pulak gua akan ada orang yang berfikir macam ni. Hahaha. Pada gua, mamat ni seumpama hidup dalam tamadun yang tanam anak perempuan.

Tiba-tiba dalam sepanjang hidupnya, dia berjumpa dengan Haron Din yang tidak tanam anak perempuan.

Haron Din, Hashim Jasin, Ahmad Awang yang tolak jawatan berikan laluan pada mereka yang dirasakan lebih baik adalah lumrah ma. Mana lu nak jumpa benda ni dalam parti Bristish lu tu?

PAS memang buruk, tapi UMNO lagi buruk - Tun Dr Mahathir.

1 comment:

Hanz_Azdi said...

Bagus laa kalo ada ulama camni (plus Hashim Jasin, Ahmad Awang)..dia tau dia sapa, nama dia dah besar, tak yah pulun pangkat pun takpa.. org dah kenai dia pun...nak kuasa, takut amanah dia yg dah ada pun dah cukup besar, kot tak tertanggung, jadi dia rasa kot ada org lain leh ke depan untuk tempat tu, silakanlah..sikap gentleman la tu..payah nak cari spesis ni... AT pun payah nak cari makan hentam spesis ulama cenggini...hehe