Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 17, 2009

Delegasi Berg di Perak berjaya.

Oleh : AdukaTaruna

Nampaknya Berg memenangi Anugerah pembaca popular blog gua. Usaha Berg membeli undi bloggers Perak berjaya. Semalam dilaporkan Berg berjumpa dengan orang kuat Bolgger Perak, Wak Al-Banjari. Dan Xenan.

Untuk itu gua umumkan hadiah yang dimenang Berg.



Set pertanian yang mudah dan efisyen. Berg klik banner tu untuk tuntut hadiah berkenaan di sana.

7 comments:

Cahaya~ said...

tu la berg,
men tipu lagi..
dari dapat Hummer..kan dah dapat pokok je,
haha

Berg said...

Saya ingin merakamkan ucapan terima kasih saya kepada ibu bapa, adik beradik, saudara-mara, guru2, sahabat andai.. rakan2 media PR dan semua yang telah menyokong saya selama ini...

Sesungguhnya anugerah yang diberikan ini telah memberikan impak yang sangat besar buat saya... dan saya cukup terharu kepada seluruh pengundi2 yang telah berhabis masa dan tenaga mengundi saya...

Akhirnya sekali lagi saya ingin merakamkan ucapan terima kasih pada semua... terima kasih...

schizophrenia said...

mcm ucapan pemuda umno lah berg

Berg said...

wakaka... haha... wa putera UMNO berdaftar bro... kuikui

uma said...

tahniah wat berg,
x kan xada apa2 utk wa kot..
wa lobi baik punye utk lu...haha

Berg said...

haha... lu nak apa?... wa skang penganggur ma... saving wa pun dah habis wa bayar jin2 yang undi wa... baru je wa belanja depa makan td... hauhua... rajin betul depa nie click ntah bape kali... setiap kali abanghensem pintas mesti depa msg wa.. haha.. gilo!

Xenan said...

haha..berg.sorry bro.lenkali jumpa..tapi baik appoinment dulu.Senang sikit wa nak lari biler lu dtg claim hadiah.wakakaka