Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 23, 2009

Cikgu Pa sembelih UMNO.

Menurut Mustafa, justeru beliau amat berharap BN dapat menerima cadangan ini kerana ini membantu menjimatkan kos sedangkan jika BN memutuskan sebaliknya, ramai boleh menjangkakan parti mana yang akan menang.
Hahaha. Mari duk belakang cikgu pa dalam tajuk ni. BN digesa tidak bertanding bagi tujuan mengelakkan pembaziran wang rakyat. PRU13 kan ada, buang duit jer PRK ni. Kasi jer PAS la beb.

Kalau PAS kalah, bab lain. Tapi kalau BN kalah, marilah kita sama2 highlightkan pembaziran yang BN lakukan apabila menyertai PRK tersebut. Bunag duit dan buang masa!

3 comments:

Che said...

kita tekan BN dlm isu ni supaya rakyat atas pagar sedar yang BN menyerah awal di Penanti bknnye kerana mahu menjimatkan kos tp hakikatnya takot akan reputasinya yang semakin merudum kebelakangan ini..BN pasti serba salah sama ada mahu meletakkan calon di Manik Urai..

Kalo BN tak bertanding, bahan gune BN sudah takotkan PRK kerana reputasi BN makin merudum.Di Penanti, BN beri alasan x mau bertanding kerana PRK tu sengaja diada-adakan..dan di Manik Urai, ia pastinya tdk diada-adakan..

Kalo BN bertanding, bahan gune isu penjimatan kos dan counter kembali kenyataan BN yg konon2nya mahu mengelakkan pembaziran..

either way, BN akan ditekan..
hanya satu jalan selamat utk BN yakni keluarkan kenyataan mengaku tdk mampu mng di Manik Urai kerana ia pasti kubu kuat Pas berasaskan sejarah2 PRU lepas di situ dan dalam masa yang sama kata masih berpegang kepada prinsip mengelakkan pembaziran...

Anonymous said...

Anyway BN tak bodoh bazirkan duit rakyat layan rentak sumbang PKR di Penanti.Takut,memang atau kalah bukan ISU.Yang menjadi prinsip,buat apa sama menari jika tarian itu sumbang?

Dah jelas BN ada matlamat...ala setakat layan PRK tu apa la sangat..kan BN dah perintah 50 tahun..duit rasuah kan banyak bak kata korang kan...

uma said...

wa punye advice kat najib,
x perlu layan PRK buat masa ni.
klu nak layan pon,
utk mpertahankan tmpt sendiri.hehe