Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 17, 2009

Agak2 gua kena pukul tak?

Kalau gua buat banner, minta Presiden PAS agreasif dan inovatif sket, jangan pasif dan manjang ghaib jer, then buat macam kat bawah ni, berdiri tegak depan Rusila, kena belasah tak kat penyokong PAS Terengganu? Haha.



sumber

7 comments:

Ayah Chor said...

Sape sivaji ni....macam kenal aje
Depan suk Perak. Bila Yop?

Ayah Chor said...

Sape sivaji ni....macam kenal aje
Depan suk Perak. Bila Yop?

Che said...

lu kene natang nnti bro..hahahhaa..pastu xleh nk g beli kepok lekor kt area2 rusila dh..sume boikot nk jual kt lu..

Seladang said...

Mulut tertutup - berdiri tegak tanpa lagu negara ku! Kalau kena belasah atau tangkap memanglah kerja si zalim! Bagaimana pun kalau saman di mahkamah tak kan menang selagi ada kroni Linggam!

Xenan said...

hehe..

"Rahmat haron"kata ni seni tampak perfomance.

Hanz_Azdi said...

tabik wa sama tu orang india/mamak/india muslim/AT (hehe) etc. tu ... Symbolic! See! Action speaks louder than words thay say so!
Long live the people power ... civil movement!

uma said...

wa rasa diaorg x buat apa2 kat lu.
coz tahap kesabaran
dan ketaqwa yg tinggi.

lu try laaaa....hahaha
klu apa2 terjadi,
lu kerat jari xenan or lelaki ini..haha