Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

May 30, 2009

5000 UMNO kencing kubur datuk dan nenek.


Penanti: 5,000 ahli Umno tidak mengundi

Muda Mohd Noor | May 30, 09 9:12am
Kira-kira 5,000 ahli Umno tidak akan keluar mengundi dalam pilihanraya kecil Penanti esok kerana calon BN tidak bertanding, kata Timbalan Pengerusi Umno Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman.

"Jika mereka keluar (mengundi), ia seolah-olah mengkhianati parti," katanya ketika dihubungi Malaysiakini semalam.

"Datuk dan nenek mereka adalah pengundi BN, jadi mereka setia kepada parti," katanya lagi.
Sebab datuk dan nenek lu semua jenis bangang. Islam tak tertakluk kepada keturunan. Kalau datuk bangang, tetap bangang. Bapak sedara Nabi pun masuk neraka. Isteri Nuh pun bangang gak.

Datuk dan nenek lu jenis bebal beb. UMNO parti ciptaan British. Pasal datuk dan nenek lu jenis bodohlah Pulau Pinang terpisah dari Kedah, Pattani dapat kat Siam. Bangang punya datuk nenek, bangang punya sistem raja.

Tahanan itu kemudiannya dimuatkan ke dalam trak serta diletak bertindih-tindih sebelum dipindahkan ke Kem Ingkayuthaborihaan, dalam perjalanan yang mengambil masa beberapa jam. Sejumlah 78 orang ditemui mati dalam trak itu dalam kejadian yang berlaku dalam bulan Ramadan.
  • Lu kencing kubur abah lu sebab saudara Pattani sensara sampai skang.
  • Lu kencing kubur mak lu sebab bagi Singapura free macam tu jer.
  • Lu kencing kubur lu sendiri sebab serah Pulau Batu Putih kat Singapura.
  • Lu kencing kubur sesama sendiri sebab takut nak buat jambatan bengkok.
Bangang punya genetik, bangang punya spesis. Ada ulama pun jenis bangang gak.

5 comments:

Anonymous said...

wa marah betul bro heheheh, rasanya spesis umno ni patut kena lebih teruk lagi

Anonymous said...

semua org bangang,ko je la yg cerdik pandai nyer...
itu pasal la ko ikut ckp anwar lahanat tu...

Anonymous said...

woi

mana lu tahu bapa saudara nabi masuk neraka?

lu jangan pandai pandai...

jalan ke nereka selalunya dimulakan dengan niat yang baik

jaga tulisan mu

Anonymous said...

datuk ngan nenek bro aduka camno..bangang juga ke...

Anonymous said...

jubo lu la beb..