Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 14, 2009

Tiga ADUN buat laporan polis terima SMS ugutan

KUALA TERENGGANU 14 April — Tiga anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Barisan Nasional (BN) Terengganu membuat laporan polis malam tadi setelah menerima khidmat pesanan ringkas (SMS) berbentuk ugutan, dipercayai berhubung kemelut politik di negeri ini.

Berikut gua dedahkan sms yang diterima mereka.

"kalau aku jumpe mu kat USM, aku kohok muke mu. Mu jgn maing2 dengang aku. - Berg"

4 comments:

Anonymous said...

wakaka!
berg wak ugutan...
kohok tu natang mende?

AdukaTaruna said...

kohok tu bukan base ganu ke? wakaka. gua ingat kohok = kahak.

Anonymous said...

hehehe.... ganas ore ganu lagi la berbanding kelate.... ore kelate setakat terbalik kete jer.... ni dah ugut bunuh ni... pergh!!!!.... memang ganazzz....

-abanghensem

Berg said...

bro... wa rasa banyak maklumat lu x betul bro.. nie dah jadi kes polis.. baik lu bgtau ayat sebenar yang wa tulis.. sat g lu kene panggil gak jadi saksi.. masa tu, lu jangan marah la kalau wa kaitkan sms tu ngan lu...

wakaka