Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 1, 2009

Teori Najib.

Oleh : AdukaTaruna

Wa ingat, lepas baik demam, wa nak tulis teori ni dalam bentuk serius sket. Tapi, ntah bila plak wa baik sepenuhnya, wa pun tak tau. So, wa taip jenis santai2 jer la. Siap sedia semua, Tok Bomoh nak menurun lagi nih. Hahaha.

Gua ingat la, ada satu komplot berniat dan sedang mencalarkan imej Najib. Atau kata lainnya, menimbulkan satu situasi panik jika Najib menjadi PM.

Atau, mahu memadamkan persepsi Paklah sebagai orang gagal dalam peralihan kuasa itu, dengan mencetuskan persepsi jahat kepada Najib.

1. Rampasan kuasa Perak, langgar perlembagaan, perguna istana. Mustahil Najib berani lakukan dalam meniti hari menjadi orang no 1. Sudah tentu ini pelan dari kem Paklah dan Najib diberi tugas.

2. Penggantungan Harakah dan Suara Keadilan. Najib belum pegang Perdana Menteri ma. KDN bawah JPM. Syed botak tu wa rasa berkomplot tu bagi mencetus situasi panik negara terhadap Najib.

3. Yang terbaru, KDN keluarkan arahan tidak boleh sentuh Altantuya. Ak alaa... ni dah nampak sangat dah ni. Macam tak kasi conteng dinding, tulis jangan conteng di sini. Nampak sangat KDN nak up kan isu Altantuya.

Apa motifnya? Mari la sama2 kita bertenung nasib. Hahaha. Adakah tujuannya mahu mengukuhkan desakan YDA menolak Najib?

3 comments:

Berg said...

nie bukan teori.. nie ceduk ckp2 org.. dah heboh stu malaya cite bab nie... wakaka

Anonymous said...

ntah lu duka..hahaha
xpe2, dia terlambat cket sbb demam..
wa rasa lu kene menurun dua kali sehari lah, baru dapat up to date balik..haha

orang jauh

uma said...

bomoh bari sihat...
cian diaaa....
nak menurun pon
x brapa leh lagi tu...hahaha