Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 27, 2009

Shafie yakin UMNO tawan Kedah

KUALA LUMPUR 26 April - Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal (gambar) akan menggunakan pengalamannya ketika menjadi pembangkang di Sabah bagi merampas kembali Kedah yang kini dikuasai Pas.

Beliau yang baru dilantik sebagai Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kedah yakin dengan pengalaman berharga itu, rakyat Kedah akan kembali memberi kepercayaan kepada UMNO dan Barisan Nasional (BN).

Pergh.. ini sudah up bakul beb. Sebelum ni Noh Omar selamba tunjuk bodoh. Najib jadi PJ Selangor adalah petanda BN rampas.

Kali ni Shafie pulak. Dia jadi PJ Kedah petanda BN rampas. Kali kedua dia tunjuk bahlol. Masa Batang Ai, dia cakap BN menang petanda BN relevan, rakyat terima Najib. Hahaha.

Bagaimanapun, dakwaan Shafie bodoh masih teori. Tiada artikel oleh saintis2. Wakakaka. Tanpa artikel saintis2, hujah2 akan tergantung secara syok sendiri.

So, kita akan meletak dakwaan Shafir bodoh sebagai Shafie cerdik dahulu, sehingga kajian dibuat dan dikeluarkan oleh saintis2. Haha...


7 comments:

Che said...

nak gune pe sbg pemalar?saiz otak?hahaha...kene suh saintis UK Melayu wat kajian ni..2,3 ari lg PJ negeri lain lak bersuare..masing2 nk tnjuk prihatin pd negeri d bwh jagaan masing2..wa arap Shafie gentleman la..tnggu PRU 13 sbg output...jgn wat cm kt Perak lg...

Che said...
This comment has been removed by the author.
muraisenja said...

bro AT ni pemilihan utk masuk raja lawak ka..... jadi nama2 yg baru di umumkan tu bakal jadi peserta raja lawak lah yer

Anonymous said...

kepala hotak dia la shafie..

dari sabah mai kedah..nak amek kedah plak.."kepala hotak lu shafie!", kata wa kepada beliau..

wakakaka!!!

-bukancalon-

Xenan said...

hehe,
Bro..gelak2 gak.Jgn lupa diorg dah proven.Najib jd PJ perak,selamber perak di rampas.Belah PR tade proven berjaya merampas paper lg.Harap pilihanraya jek la.

Haram halal tayah cerita la.Tak terpakai kat BN.Kat PAS jek mungkin terpakai.ekeke

Beware la.

AdukaTaruna said...

yo tak yo la xenan. br den tpikiaq...

Anonymous said...

Nak rampas bagus la, tapi MB kedah semasa p'raya bukit selambau telah mengarahkan MB & EXCO supaya tidak menggunakan jentera kerajaan negeri semasa tempoh berkempen, termasuk program jabatan jabatan kerajaan negeri tidak dibenarkan dibuat dalam tempoh kempen p'raya bukit selambau.MB & EXCO juga diarahkan supaya tidak menggunakan kenderaaan rasmi kerajaan negeri. Alhamdulillah arahan ini di ikuti oleh semua EXCO termasuk MB. Persoalannya adakah Shafie AFdhol ini boleh membuat policy yang sama dan dipraktikan.MB Kedah turun ke Bukit Selambau dalam tempoh berkempen dengan VOLVO buruk beliau.MB Kedah juga membuat arahan kepada pemimpin Pakatan Rakyat Kedah supaya tidak menggunakan Dewan orang ramai yang dibawah kerajaan negeri digunakan dalam tempoh berkempen. Biarlah Parti lawan Parti.Alhamdulillah PR mengikut arahan tidak menggunakan walaupun terpaksa menyewa.Ini lah konsep demokrasi yang cuba diterapkan dalam negara kita. Adakah Shafie Afdhol dapat perkara sebegini yang dikira amat mudah dan kechil