Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 21, 2009

Serupa UMNO : Makin tak sedar diri PKR nampaknya.

Zahrain bidas Lim guna media berhubung isu Mohammad Fairus


PULAU PINANG 20 April — Pengerusi Perhubungan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Pulau Pinang, Datuk Zahrain Mohamed Hashim hari ini membidas tindakan Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang menggunakan media sebagai perantaraan untuk menyatakan perasaan tidak puas hatinya terhadap parti itu serta penasihatnya, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Memula sumber Malaysiakini. Dari Syed Sosialis. Kali ni melatah la plak sekor lagi PKR. Pantang kepala buat, dia pun nak enterprem gak. Dia tahu ke tak tahu ketetapan falsafah dalam kes ni? Atau suara Anwar melalui mangkuk 2 ekor ni?

1. Menang free kerusi Azalina. Enggan mohon maaf.

2. Calon PKR kerusi Rahman Palil boleh g Port Disckson time penamaan calon. Tak terfikir nak mohon maaf. Rakyat jadi lembu sokong.

3. MP PKR Kapar main ugut2 letak jawatan. Tak puas hati pasal apa ntah.

4. ADUN PKR Perak ugut tarik diri permulaan BR Perak. Tak puas hati hal exco.

5. Makin besar kepala. PKR enggan patuhi mesyuarat exco Perak. Buat lantikan Ketua Kampung. Bangsat Anwar selamba babun jer tak mohon maaf. Lim Guan Eng minta Anwar displinkan PKR.

6. Kemuncak kebabunan PKR. 2 ekor babun PKR menjahanamkan harapan dan sebuah kerajaan rakyat. Anwar dan elite PKR buat macam tak tau jer beb. Ceramah sini sana, sekelumit perasaan bersalah pun tak wujud.

7. Ahli PKR ambil gambar Eli tido dengan gaya gaban la plak. Ghaib ntah mana budak PKR tu.

8. Eh.. panas hati kes perak belum reda, skandal DUN Selambau la plak. Sohai punya parti. Letak jawatan. Kerkocak kejap Kedah yang tenang.

9. Eh... belum habis berbulu, Fairuz la plak. Main wayang lagi PKR ni beb. Ajaibnya semua ni dilakukan Anwar tanpa sebarang rasa tanggungjawab satu2 amanah, berperasaan bersalah. Ahli2 PKR pon bodoh macam lembu sorak. Yang kita dah berbulu nih.

"Kita akan letak calon cukup kanan!!" (calon Fairuz yang diberi TKM1 sebelum ni tiba2 plak tak cukup kanan)

"Wooooo.... " Penyokong2 Anwar bersorak. Level bawahan. Tak sedar ke dia jadi lembu secara live?

"Takbir!" Eh eh... si Berg n Shannaro pun ada gak malam tu. Haha. Enterframe lebih la dak USM ni.

"Lim Guan Eng diingatkan supaya tidak komen hal Fairuz dimedia." Ewah2... banyak lemak nampak. Dia bikin taik, dia marah orang yang persoalkan taik tu. Tetiba pulak jadi UMNO beb. Media tak boleh siar.

"Lim Guan Eng dibidas guna media." Eh... menyampuk la plak sekor lagi PKR. Nak enterprem macam dak USM jugak beb...

Eeeee... kecik jer gua tgk puak2 PKR ni.....

2 comments:

Shannaro said...

HaHaHa...
selagi ada pkr, bulu2 lu akan btambah lebat...wakakaka

Anonymous said...

Selagi pas dlm pr selagi tu semua penyokong pas akan kena taik pkr.. Jadi lone ranger sudahhh..

-orang kecil