Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 22, 2009

Seruan masuk UMNO, satu dah kantoi.

Xenan said...

wa sokong idea,

tapi wa mmg dah ahli kot..isi borang masa program belia.Ader pulak tukang bayar tetiap tahun.Kawan pon lagi ramai geng UMNO.

Umno kah gua?eheheh

Sekor ahli UMNO kita dah dapat tangkap. wakakakaka.

Takder la.. memain jer. Siyes beb cadangan gua tu. Eh seruan gua tuh. Detail nanti gua tulis. Gua tgh sibuk sms uma ni. tapi tu la uma ni, awek2 jer dia layan. sms gua dia wat tak reti jer. hahaha. hampeh mcm Berg.



9 comments:

Berg said...

ces dah lu msg time wa dalam dewan peksa.. gile nak suh wa balas... wakaka.. wei bukak la lu punya ym...

Xenan said...

wakakaka..

Wa meniaga bro...kne paksa.hehehehe

Anonymous said...

Lu tak kering macam wak albanjari la xenan.

wak tu memang kering beb. mandi pun tak basah punya. wakakaka

AdukaTaruna

Xenan said...

hahaha,

Wa lagi suka basah2.Ape barang kering2.hehehe

Anonymous said...

lu dah daftar ke AT?

-orang jauh-

uma said...

haha,
jgn kambeng itam kan wa bro.
nanti wa & berg
dedahkan rahsia lu...haha

Berg said...

jangan bro uma.. selagi kita mampu bersabar, kita bersabar.. jangan tergesa2, banyak masa lagi nak dedahkan segala rahsia si AT nie...

wakaka

uma said...

rahsia terbeso dia
dlm tgn wa je...haha

so cukup bulan dlm lupooo
masuk dlm akaun wa yeaa...haha

berg,
nanti kita share sama2...hehe

Berg said...

rahsia pada lu ngan rahsia pada wa manalagi besar bro??...

haha... ok2 kita share2.. wa no hal... nak magrib dulu.. hha