Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 19, 2009

Puak abanghensem belasah kampung den.

Oleh : AdukaTaruna

Hahaha. Ni khabaran dari adik gua. Gua tak tgk beb. Wa dengar jer abanghensem tak bawak kete dia, wa terus tak datang. Haw3.

Negeri Budu menang 2-1 ke atas Negeri Masak Lomak. Tahniah la. Sape score, den tak tau. Kot ada yang kena debik pun gua tak tahu. Skang ni wa tgh tgk Chelsea vs Arsenal beb.

Gua dah cakap Chelsea tengah kuat nak mampos. Arsenal rasa bola sikit jer. Walau Arsenal leading tadi sebelum seri 1-1.

Kalau Chelsea main camni lawan Barca, gua sebagai Tok Bomoh yang byk kali gak nipu lu orang, dengan kompiden-difen nya meramalkan Chelsea kena belasah 6-0. Kah kah kah. (gelak2 kutuk dulu beb. Kalau salah pepandai la gua private kan blog gua.)

Gua ingat nak belajar santau la. Cam tak lengkap plak jadi Tok Bomoh tapi tak pandai santau. Gua nak santau Anwar. Asal dia menipu jer, gua santau kasi cirit-birit. Haha. Kat mana gua boleh belajar ah?

Sementara tunggu 2nd half, gua cam biasa nak buli kucing kecik gua. Tadi gua dah letak dia atas almari. Suruh dia cari kaedah nak turun sendiri. Kali ni gua nak ikat tali kat kaki dia. Tgk dia pandai bukak tak. Hahaha.

3 comments:

Berg said...

dalam perjalan balik dari kampus semalam.. wa nampak 2 ekor neko mati tengah jalan.. sadis beb!!...

wakaka... sapa memang wei?

Anonymous said...

sapa lagi menang.... negeri paling ganas di Malaysia la.....2-1 wahahahaha..... nasib baik la... kalau tak huru hara satu N9.... aduka.... tajuk lu pasal bola malaysia.... tapi lu ulas pasal EPL lak..... dah la tak sokong kete proton.... piala malaysia pun lu alas ulas..... tak patriotik la lu.... tengok wa... walaupun wa dah kondem proton (hehehe)..... wa masih sayang bola sepak malaysia.... MALAYSIA BOLEH.... hehehe

-abanghensem

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體