Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 11, 2009

Politiking PKR yang menyusahkan rakyat.

Malik dan Maktar calon Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang


TKO koma plak. Gua nak maki PKR dalam isu ni perlukan medium yang terbuka macam TKO. Kalau maki dalam blog gua lu orang jer yang baca. Haha.

uma mana ni? Banyak seludup dana TKO ko? Sampai koma TKO ni. Ke, kena kafarah macam gua ari tu? Hahaha.

Berbulu jer gua dengan PKR ni. Potong momentum pembaharuan oleh rakyat. Memanglah PKR antara peranan besar yang membantu pemutihan politik tanah air, tapi benda2 bangsat macam ni, tak boleh dibiarkan beb.

Jangan sampai gua suruh Halim Napi pijak dan tumbuk muka Anwar nanti. Gimik, retorik, politiking memang macam haram.



"Menang di Batang Ai, menang di Bukit Gantang, menang di Bukit Selambau, saya akan umumkan..." (Anwar)
Meluat jer gua dengar wayang. Lu orang gua tak tau la, tapi gua, lu nak kencing macam tu, memang wa maki jer beb. Hanya orang bodoh jer terpesona dengan Anwar ni. Sokong ikut tajuk jer beb.

p/s : Lu tgk Halim Napi beb. Dengan bebudak berhingus pun boleh calar mental. Hahaha. Kes jeles Rita Rudaini ko ghapo dio? :p

7 comments:

toytian said...

Sabor adukataruna.
Tak suka rakyat celik agama,politik,ekonomi,bangsa k? Tak payah diulangtayang cerita menambah PHD para pembaca...

Anonymous said...

oit oit oit.... lu jangan kutuk alim napi.... ni general wa ni.... strategi perang hebat ni... tengok la laki rita rudaini pandai kutuk dari jauh jer.... setakat tunjuk jari tengah jauh² tak main la....mana gentle.. kalau tak puas ati bagi jer bruce lee punya kick.... abis la dia.... kena pecat tak pe janji ati puas.... pasni boley la jaga kambing yang kerajaan negeri bagi tu alim napi oiiii.... hehehe

-abanghensem

Anonymous said...

Apa ke jadah pulak nak tumbuk muka Nuar. Nak kasi lebam bijik mata macam 1999 ke? Selalu awak kutuk awak kasi cadangan. Baru awak nampak cerdik.

~Nyla

Anonymous said...

apa klas tumbuk muka anwar...
kena penumbuk rahim noor pun anwar hidup lagi.... anwar pejuang kebangkitan rakyat....
setakat kena belasah,masuk jail, masuk ISA,dia dah biasa....
awak dah rasa ke?
tengok cermin la...
bukan taraf awak anwar tu...

Anonymous said...

Jangan marah dia. Dia teringin nak jumpa Nuar. Maklumlah, siapa lah dia berbanding Nuar tu. Mana lah tahu Nuar boleh kasik jawatan sikit.

kobe said...

Aku dari dulu lagi amat2 sangsi dgn Nuar ni,. Perjuangan peribadi.....Lepas tu jenis janji mcm2,.Stail UMNo jgk cuma gegar je lebih. PAS kena cepat selesakan diri dan gunakan Anwar spt habis manis sepah dibuang (itu pun kalau dia tak insaflaa)..Andaikata dia btl2 pejuang ....PR yg islam masuk PAS sj...baru mantap beb

Anonymous said...

walaupun PKR nampak sama macam umno tapi dia baik sikit pasal boleh kerjasama dgn PAS...
tengok ezam apa dah jadi?
PKR kawan dgn PAS dapat bau wangi
masuk umno badan bau najis/b