Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 20, 2009

Pokok Rengas?

Tak baik camtu aduka...kalau cikgu pulak taknak bagi orang dekat pokok, tanam je pokok rengas, sape lalu bawah semua gatal dan bengkak badan,lepehtu cikgu bagi penawar kat dia, dapat le duit sikit...lebih baik lagi drpd tok moh tu...wakakaa..
cikgupj.

Pokok Rengas? Gua bab2 hutan, kampung, ni dulu tanya cikgu gua gak. Ajar pj gak. Nama dia Cikgu Haron. Dok Tanjung Piandang. Haha. Skang ni kalau cikgu tu tahu gua selalu kutuk ulama, mahu gua kena berdiri atas kosi nih.

Setelah gua bertanya pada pcik gugel, gua dapat la gambar ni. Pokok Rengas? Gatal ke? Macam seronok jer. Gua dulu guna pokok yg mcm pokok pinang tu. Buah macam tamar, tapi kecik2. Gatal wooo.

http://4.bp.blogspot.com/_shayOY0IGhQ/R7-gJYcx3AI/AAAAAAAAAEA/La5Z8m0tIYw/s320/rengas.jpg

http://farm4.static.flickr.com/3234/2281657534_4f0604fd30_m.jpg

pasai tko...he..he..kita dulu pernah bergasak dalam tu...tp kita ttp kawan kan? pro...
Aiseh.. stendet la cikgu. Dalam ni jer gua poyo belasah sini sana. Kat luar gua penakut gak. Hahaha. Semua memember yang baca blog gua ni pernah belasah gua. Normal ma semua tu. Nak majuk2, g baca blog Roslan sms la. Muahahahaha.

6 comments:

cikgupj said...

ma kacih aduka, bagi kredit kat cikgu, cikgu ni baru jer belajar blog, pasai nak harap TKO asyik kena ddos(apa menatang)jer...nak melepak kat blog aduka, cikgu bukan bekenan sangat cara aduka ni...ganas!... kekadang tu...tengukle...mat sebelah bawah tu merah telinga...wakakaa...

AdukaTaruna said...

la ddos pon cikgu tak tau. ceh

sejenis kueh la. adik beradik cendol ma.

maymot said...

a ah cekgu..
ddos tu sejenis kueh ala2 tukedek kegemaran tok moh neh...hi3


Ni cekgu pj..
tulun pj kan tok moh duka nih..
boroi dia semakin menampakkan kemajuan yg mendadak....muahaha



-->>pokok rengas ke tu..cam pokok mempelam jek..??!!

cikgupj said...

ala maymot, keboyotan tu bukan susah nak buang...buat je sit up 100 kali sehari, dengan perut2 dan dengan taruna2 sekali hilang lesap!...wakakaa...

Anonymous said...

waa baru tau apa itu pokok rengas..

he he..

fanatik

cikgupj said...

maymot, dataglah ke blog cikgu, tu...cikgu dah pjkan tok moh anduka, harap maymot pun cuba sekali...wakakaa...