Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 24, 2009

Piala FA : Penyokong Kelantan sepakat pakai baju Altantuya.

Kota Bharu 24 April - Berjayakah kesepakatan penyokong Kelantan mengenakan baju merah bergambar Altantuya dan mempunyai tulisan Najib menembusi sudut2 kamera telivisyen Malaysia? Persoalan itu berlegar-legar di ruang minda kami.

abanghensem, 78, dengan penuh bersemangat mengatakan lebih dari 5000 penyokong Kelantan sepakat memakai baju itu sebaik sahaja perlawanan bermula.

"Kawe nak ghoyak ke mu ni. Mu tengok malam esok. Ado 5000 semuo. Kami yakin masej kami berjaya ditatap ke seluruh Malaysia ni."

Tinjauan kami di Kota Bharu di sini, rata-rata anak muda begitu berkobar-kobar mengharapkan Kelantan melanyak Selangor.

Berg, 21, ketika ditemui mengatakan sebagai anak jati Kelatan, dia akan sokong Kelantan hingga ke titisan darah terakhir.

"Woooo.. bosungguh kawe ni. Kawe yakin, kawe yakin Kelantan menang. Mu dok cayo tok ngapo deh. Tapi mu tengok malam esok."

Bagaimanapun kata-kata Berg disampuk rakannya.

"Eh Berg. Kau kan orang Johor."- Bertipu.

10 comments:

Anonymous said...

stlh lamo duk jd pemerhati sini... report ni hok blh wak kawe tergelak kahkahkah!!!!

tuo nyo demo abehensem!kahkahkah

woooo lawoknyo la dialog berg! kahkahkah

terror demo at!kahkahkah

pakat sokong klate blako la, kalu klate mene abehensem tu janji nok belanjo blako! kahkahkah

Anonymous said...

anti org kelantan!!!dtg negeri org cari pekerjaan jgn buat masalah.asal tak kerja kat kelantan
penyokong selangor nak pakai baju nik aziz tak pakai baju

maymot said...

anon oii...

wat pe pakai baju nik aziz tak pakai baju,,tak menggiurkan...

Anonymous said...

OK...OK....

Penyokong Kelantan - Baju gambar Altantuya dgn tulisan Najib

Penyokong Selangor - Baju gambar Rosmah dgn tulisan Najib....

Habis cerita. Selesai...

uma said...

abghensem berani ke bro?
haha
diaorg berani bakar trak je...haha

Anonymous said...

mengarut tul la org Klate nie( x smua)!!

org tu da mati tp msih puja2 lagi wat pe?siap nk pkai bju gmba simati!!

ape kejadahnyer??
useless people!!

Anonymous said...

kah kah kah. ada yg caya rekaan at nih. dah2la at woi.. sian plak wa tgk..

huhu..

Anonymous said...

Ada gak makhluk bongok caya berita dari agensi bertipu nih...hahaha... ni mesti anti betul kat org kelantan nih... mgkn dulu ngorat pakwe @ makwe kelantan xdpt kot... tu yg anti semacam jer..

Anonymous said...

wa gak yang kena..... nasib baek wa tak beli tiket game lagi... semua tempahan flight dah abis la.... nak gi ngan kete malas plak....membe ajak pegi ngan kete pun wa malas.... kalau dak.... beli tiket saja la wa...... tapi game tak dapat tengok.... malam ni ada live ke..... layan depan tb jer la..... kalau RED WARRIORS kalah.... wa ngamuk gak..... wa bakar kete wa sundri la....... hehehe

-abanghensem

Anonymous said...

kah kah kah.klu kalah bakar je baju 2.kah kah kah keok....