Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 7, 2009

PAS & PKR menang.

Keputusan tak rasmi. Tapi gua nak ambil yang ini dulu lah sebagai rasmi, walau mengetahui apa sahaja boleh berlaku.

Gua nak ucapkan terima kasih kepada :

1. Bloggers Perak. Memang gile tahap babas punya.

2. Bloggers semua, tak kira pro BN atau BR kerana menghidupkan demokrasi hujah.

3. Ofkos PKR yang gua banyak berbulu. Sebab tulun PAS di Bukit Gantang.

4. Cikgu Pa. Memang mabeles punya Pengarah Pilihanraya. Sepanjang kempen, Nizar tak perlu buat kenyataan beb. Semua Cikgu Pa jawab. Memang taktikal yang superb.

5. Ostad Hadi, TGNA, Anwar, elite PAS dan elite PKR, rakyat Perak, etc.

6. Suami kakmemot, kakmemot yang keseorangan Ammar sakit, suami berjuang kat Bukit Gantang. TQ banyak2 aa..

7. Semua yang terlibat secara lansung atau tidak langsung. Takbir!

11 comments:

Anonymous said...

Cik Gu pa? wahahaha... pebende la kejenye skang? perabih duit harakah je claim hari2 dengn suhaimi. Orang ganu kasi kick je. Perabih boreh je..

maymot said...

oit..oit..

bukan patut timekasih akak ke..

apsal suami laks dpt kredit..???

Anonymous said...

Kepada awak juga sebab membangsatkan PKR dan membaculkan PAS menyebabkan mereka tersedar bahawa mereka bukan hebat sangat. Banyak benda kena baiki.

~Kak Ngah

petunjuk bijaksana said...

Allah Akbar
Allah Akbar
Allah Akbar
Wa Lillah al-Hamd

manisnya perjuangan itu dirasai tatkala menggapai tujuan yang haqiqi

Anonymous said...

jubo nko

indraputra80 said...

4. Cikgu Pa. Memang mabeles punya Pengarah Pilihanraya. Sepanjang kempen, Nizar tak perlu buat kenyataan beb. Semua Cikgu Pa jawab. Memang taktikal yang superb.

Macam tur lah,kita kat office pon.

Sebagai Pengarah.,kita kena soal, kita kena jawab.,kita kena jadi jurucakap,kita kena bertanggong jawab.

Yang lain buat apa yg.di peruntukan.,dalam Guide line(SPI).

Baru lah organisasi itu bole berjaya.

Dalam UMNO tak de macam tu...
kalau bole semuer mereka nak sapu.

Jgn Maree!!

toyet said...

bukit lg best dr btg aper....
kwang..kwang..kwang!!

Kimizo said...

Tahniah PAS

marauhirang said...

Salam....

Wahai Ahli Nujum Negara yang bijaksana........

Siapakah barisan Kabinet Baru Najib.....


heheheheheheheheheheeeeeee

Kena Jawab Sebelum PC......

hehehehehehehehehe

uma said...

alhamdulillah

tahniah wat semua.
pd mereka yg btungkus lumus
dlm PRK ni..
termasuk tok bomoh kita...haha

teruskan,
meracuni org2 muda dari
semua lapisan yg ada.hehe

Anonymous said...

bakal menteri dgn tuduhan raba?
koruplah
kena pula ganti shahril
siaplah

minyak oh minyak kenapa engkau naik
macam mana aku tak naik, siapa yg dilantik 2x
nyanyi gaya katak oh katak)