Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 2, 2009

PAS paling slow motion.

Gua tgk dari mangkuk megi wa ni, PAS paling lombab ialah PAS N9. Banyak isu kat N9 ni beb. Tapi jangan kata PAS N9, gua pun sama lombab gak. Hahahaha. Gua kurang minat ulas isu2 pentingan, gua cuma minat ulas isu taktikal atau isu prinsip. Tu jer. (alasan beb)

Sebab maybe PAS N9 rabun2 ayam, wa bagi sikit apa yang gua tahu.

1. Isu mufti N9.

2. Jalan Bukit Putus yang baru dan mahal tu terbengkalai. Lepas tu MB penipu cakap jalan tu dah siap, cuma nak pastikan selamat jer.

3. Ari tu Jalan Bukit Putus tempat gua kena tinggal sebab 2 member bersaudara gua tu takut orang tua naik basikal, betul2 putus. Hujan lobek gua cakap lu. Tak cayo, tanyo Nabil.

4. Projek sana sini terbengkalai. Yang sistem kumbahan punya, hampir setiap taman ada projek terbengkalai tu. Yang medan ikan bakar PD lagi. Duit ntah mano ntah.

5.

6.

Jangan kato PAS, Keadilan pon lembab gak kat N9 nih. Cikgu Bard mano? Ekau kan kalah dengan Keri, so, mana ada kerja banyak sgt skang. Tolong la hyper aktif sket bikin panas kat N9 nih.

Sojuk pojo yo!

3 comments:

Anonymous said...

bro..... tak silap wa nasarudin mat isa kan orang N9..... lu suruh la dia yang gerakkan PAS n9 ni.... takpa la walaupun dia dah jadi MP bachok bagi watak dak masalah pun dia nak bantu PAS N9... tapi jangan plak dia nak ajak UMNO N9 buat muzakarah plak..... sure UMNO N9 tak layan punya.... lain la kalau pas ni UMNO N9 tewas kat PAS nanti..... hehehe

-abanghensem

Anonymous said...

muahaha...

lamo x poei nogori...

rindu kek labu...

zaminc said...

ado tu bro...
wa yg dok utara ni pon leh nampak dorang wat keje.. ngeh negh...