Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 22, 2009

PAS dan UMNO.

aku relaks je..PAS tetap gentlemen dari UMNO.TG Hj Hadi relaks je tawar sapa nak fight dia..
Memang la beb. Semua orang pun tahu. Tak payah fikir2 beb. PAS jauh lebih baik dan dipercayai dari UMNO.

Tapi gua memakak ni hal pembaharuan. Pembaharuan ikot pale otak gua la. Tak semestinya relevan pun. Yang setuju, setuju lah. Yang tak setuju diorang bg sebab. Stendet la beb.

Hadi bab dalaman, memang wa tabik 18 kali beb. Masalahnya, dalam kelompok PAS, ada lebih baik dari Hadi dari segi taktikal dan dari segi falsafah.


Lu try la tawar lawan KP..kami takdak calon lagi ni
Lu gile ke? Gua bab praktikal out beb. Bab teori buleh la. Jangan kata KP, jadi mod pun gua dah rimas gile dah.

4 comments:

Xenan said...

bro,
Wa rase hadi ostad hadi ok jd pres.

pro dia:-
1.dia bawak imej unity govt.Makna nya die pk kan rakyat malaysia keseluruhan.Kita nak perintah Malaysia,bkn org PR jek.org atas pagar suka ni sbnarnya.Imej ni pengimbang bagi org2 PAS yg fanatik sgt benci org BN.

2.Kalau jadi PM pon still diterima sbb tak dibenci secara keseluruhan oleh rakyat malaysia.Cam anwar wa rase tak logik jek jd PM sbb dah dibenci sgt oleh separuh rakyat malaysia.Jadi penasihat org2 PKR jek boleh ler.Samer gak cam najib..dibenci org.Nanti dtg la tuh masalah nanti.Skang lu tgk geng BPN dok puji2 pres PAS.Bagus tuh.Wakakaka.

Contra
PR die amat problem.Carik la setiausaha suratkhabar lain.Yg kenal grassroot sket.Kalu dak merapu jek jd nyer.Pastuh suruh die senaman sket.Wa pantang org perut buncit.hahaha.Imej beb..kne tiru TUN.Steady jek.

Kesimpulan
Lu kene pk as large bukan takat pres pas jek tp as pres utk malaysia gak.Ni persediaan awal.Kalau ostad hadi tak sempat jd PM pon taper..janji legasi imej seimbang die tuh boleh diteruskan.

Xenan said...

eh lupa nak cakap..wa penyokong unity govt sebenarnya dr dulu.Sbb wa rajin membaca.wakakaka

Anonymous said...

2 namanya cakap x serupa bikin....he3x....

uma said...

xenan supporter UG ke?
sama lah kita
tp presd punye tak citer pon
pasai UG ni...
ke wa yg x pasan?haha

jgn myorok presd...haha