Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 12, 2009

Najib minta pandangan rakyat berhubung Kabinet baru

"Berdasarkan perkembangan ini, saya mempelawa anda semua untuk berkongsi pandangan terhadap barisan baru ini dan pendekatan baru yang berasaskan kemajuan yang saya akan kuat kuasakan dengan menghantar komen anda.

"Saya juga sangat berminat untuk mengetahui harapan anda terhadap pentadbiran baru ini demi memastikan kebajikan dan pembangunan untuk semua golongan masyarakat akan terbela," katanya dalam laman blognya www.1malaysia.com.my

Apa lagi beb. Pergi la komen kat blog Najib. Tapi ayat kena ilmiah la. Tak bleh ayat2 macam gua atau ayat2 cinta macam zaminc. Haha.

Lu persoalkan rasional lantik Mukhriz. Bodoh sangat ke Najib tu atau bacul dengan kritikan org tua Mahathir? Kan ke elok, tak lantik Mukriz, tak lantik Khairy. Lantik Timbalan dan salah sekor exco pemuda.

Satu lagi, perlantikan tu atas prinsip apa? Kalau atas prinsip yang kalah tak dilantik, kenapa lantik Rais Yatim. Mana boleh langgar prinsip. Caner Najib nak dihormati.

Kalau tak ikut prinsip yang kalah tak dilantik, baik lu ganti Rais Yatim dengan Shahril Samad ke, Ku Li ke. Yang lebih layak dan bijak. Najib ni orang negeri mana ni? Cuba angkat tangan sket lu orang sapa2 yang senegeri dengan Najib? Hahaha..

3 comments:

maymot said...

Gi komen kat blog najib nun la duka..
watpe blebe sini...

:p

Anonymous said...

blog pemimpin ni banyak cam bakul/tong sampah jer... cakap jer nak dengar pandangan rakyat... last² ikut napsu dia orang gak..... wa penah bagi komen dalam blog mat taib..... tak balas pun.... khir toyo pun sama gak.... cakap jer berdegar².... tapi hampeh.... satu lagi blog apa tu.... warkah untuk PM????.... ni la tong sampah paling besar penah wa buang sampah...... hampeh!!!!

-abanghensem

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體