Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 20, 2009

Masalah PKR = UMNO.

Xenan said...

Bro,meh wa tambah membangsat lagi.

Kat belah utara ni dah bertiup kencang antara geng pembangkang yg konspirasi LGE yg jatuhkan Fairuz.Konon2 cina punya pasal tak suka melayu.

Haih genetik melayu..bangsa sendiri serong mesti selalu nak salahkan bangsa lain.Letih wa dengar.

Yg si ketua pon sama bangsat.Dok wat senyap buat hapa.Cita la bebetul.Wat menambah fitnah jek.

Adeeii!

Gua memang pantang 9 bulan kalau pemimpin try bodohkan pengundi beb. Depan2 diorang bodohkan kita. Takan nak diam beb. Tak bermaruah la kan.

Diorang semua ni sebenarnya kompius beb. Rakyat ni level terbanyak jenis bodoh. Dan diorang ni jenis bijak. Tak la bijak sgt, tp berbanding level terbanyak ni, jauh sgt bezanya.

So, diorang guna level terbawah bila buat tindakan. Keliru level mana yang diorang nak guna. Dan keliru dengan level diri sendiri. Keliru dalam penetapan falsafah. Sohai punya pemimpin.

Si bangsat Anwar ni. Belit lu depan2 ni beb. Bacul ke apa lu orang. Lain la lu orang level rendah. Tak alert dengan level yang Anwar guna. Terbaru Syed Usin sosialis plak warning.

Kepala kambing Janapari punya orang. Lu bikin taik satu Penang, lu suruh semua diam.

"Jangan persoal taik itu dalam media!"

"Jangan tengok taik tu. Biar dia situ!"

"Semua rakyat dan pemimpin diminta jgn cakap soal siapa berak."

Buleh ke camtu? Lu orang boleh diam ke? Jgn kasi naik kepala la bai. Jangan terlewat sampai PRU13. Lu sepahkan satu kampung, then lu sound ketua kampung tu. Bangsat punya parti.




1 comment:

Anonymous said...

ei cukup menyampah waa dengar cite2 pkr kat penang ni, memalukan betullllll...tuduh sana sini, cam umno lak...

fanatik