Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 15, 2009

Liga juara2...

Oleh : AdukaTaruna

Tok Bomoh nak ramal lagi. Setelah meninjau2 dalam mangkuk megi gua nih, gua umumkan berita sedih buat orang jauh. Arsenal akan tersungkur di kai Villareal. Perbezaan gol tak banyak. Paling jauh pun perbezaan 2 gol sahaja.

Gallas gua dengar tak main. Keeper Arsenal pun tak berkarisma. Cuma pemain dia semua muda2 la. Laju nak mampos.

Man U, gua ramal akan menewaskan Porto dengan jumlah gol yang besar. Man U ni kalau terdesak, semangat dia lain macam sket. Kalau selesa, dia main lebih kurang Melayu la. Haha.

Tapi cane pun bayangan mangkuk megi gua, wa tetap harap Man U dan Arsenal bungkus. Kuang3. Dungong Darat mesti setuju dengan gua. Beliau pun dah stanby nak ubah blog dia kaler pink. Haw3.

10 comments:

dugong_darat said...

masa biler pulak teman setuju nak ubah kaler pink...

nih kerja giler bro...

bahaya...

teman tak nak jadi duyung_darat...

larikkkkkk

Farhan said...

gua pun sokong orang jauh..lu kena tuka backgroud blog lu warna pink kalo arsenal menang.hahaha

tp wa tau..lu tak berani pny.

Anonymous said...

ade komplot meng-kambing pink-kan aduka rupanya. kah kah kah

Anonymous said...

si farhan tu wa tau mmg kaki arsenal..haha
tapi wa bukan..wa cuma tok bomoh je..
xtau la plak kalau belaan wa dah kelentong sama wa..kah3
sedia AT malam ni..
wa caya mesti AT tgk bola mlm nie berdebar2..kah3
mesti bila arsenal score, meleleh air mata wa cakap lu..

-orang jauh-

Anonymous said...

waa tak tau lak rupanyer At ada sejarah dengan geng pink colour, mua ha ha...

fanatik

Anonymous said...

whatever.....

PORTO KALAH SETERUK DI BKT GANTANG

BRAVO MU

Anonymous said...

kah kah kiok...arsenal vs barca... kah kah kiok

Anonymous said...

udahla tu arsenal.. Bgla peluang kt org lain plak.. Buat nyemak aje.. Wakakakaka..

Anonymous said...

kah kah kiok MU kena belasah jua semifinal dgn arsenal nanti kah kah kiok

Anonymous said...

Arsenal 4 Life..Hahahaa

wady Perlis