Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 20, 2009

Kelantan vs Selangor : Gua kembali sokong Kelantan.

Lepas gua baca blog bro Bakaq, dengan ini wa umumkan, gua kembali sokong Kelantan. abanghensem, tulun adjust untuk gua. wakakakaka..

7 comments:

Anonymous said...

mentaliti mcm lu... sokong maldives lg bagus la bro..

Anonymous said...

bro, awek ni memang cun melecun..tapi cam tgh bunting je....

Anonymous said...

aah, aku nampak perot dia ada beso skit.hahahaaa

KL Blue Cab said...

Wah.. Manohara punya pasai mau sokong ha...??

OK la, lu boleh jadi Manolito... he he he... lu ada kenai ka Manolito...?? Kasi tanya otai otai la...

he he he

Anonymous said...

aduka... lu minat ke kat awek ni.... baik sini no phone... wa tolong adjust ntuk lu... tapi wa tak jamin kalau dia minat kat wa..... wahahahahaha

-abanghensem

uma said...

aweks ni mcm pregnant je bro..
lu ni..
agak2 lah skit...haha

nizamtoha said...

memang mari bro..
Tapi klu tutup sikit kat pale tu lagi mabeles..
Selangor ttp di hati wa..