Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 21, 2009

Kalau betul, lu memang caya, Ostad.

Bagaimanapun, Azizan yang juga pesuruhjaya PAS Kedah, berkemungkinan menolak pencalonan tersebut kerana mahu menumpukan perhatian kepada pentadbiran kerajaan negeri dan PAS negeri.
Kalau betul, lu memang cayalah Ostad. Lu jgn jadi si tamak sekor tu lagi dah. Yang dikendong cicir, yang dikejar tak dapat, yang disuluh ghaib.

Lu la MB.
Lu la Presiden.
Lu la PJ.
Lu la ADUN.
Lu la MP.

Persatuan Ulama Dunia pun lu gak. Kemain bongkak kata sana expired, sini ubat gegat.

Kot terer takper. Tapi lembab. Tamak jer lebih. Berkecai 2004.

7 comments:

Berg said...

lu nie aduka.. suke main tembak rambang... wa terasa beb... lu tengah cite bab wa ka nie??

ces betul la... dah orang mcm lu x nak jawatan.. tau membebel je kat luar.. pastu ada orang mcm wa yang sanggup.. lu kutuk2 belakang mcm nie... apa nie??..

wakaka...

Xenan said...

bro,
nizar pon leh terasa tuh.ekekek.semua nya dia gak skang nih

Anonymous said...

pendapat wa... jawatan tertinggi parti tu biar pemimpin² PAS kelantan jer yang bertanding.... dak pun kasi menang tanpa bertanding semuanya... PAs negeri lain elok tumpu n pastikan negeri memasing dapat kat PAs or kekal di tangan PAS PRU13 nanti.... amacam bernas tak otak wa yang geliga ni????..... hehehe

-abanghensem

Shannaro said...

wa x leh terima pndapat lu anonymus... nnt akan jd kacau bilau.

Berg said...

lu menolak pendapat abanghensem??... beraninya lu shannora.. lu x takot kene bakar kete??...

wakaka

Anonymous said...

betul tu berg.. tengok jer pasukan N9.... sebab takut geng² wa buat huru hara kat N9.... senang² jer pasukan N9 bagi RED WARRIORS menang untuk ke final piala FA... kalau tak.... satu N9 la hancoooo.... dak gitu aduka????.... mwaaahahahahaha......

-abanghensem

uma said...

sedap lu je abghensem,
abis kaum wa lu mau campak mana,
kasi peluang utk kaum wa
mgisi kepimpinan tertinggi gak..
yg tamak sgt...hahaha

thanks buat azizan razak.