Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 5, 2009

ISA: Najib bidas pembangkang


PUTRAJAYA 4 April - ''Kalau tidak bebaskan, kata kerajaan menindas tetapi apabila dibebaskan, cakap kita ini nak popular."

Deyy bodoh! Lu yang tangkap, lu yang bebaskan. Lepas tu nak suruh gua puji dan sembah lu? Bebaskan tak semua pulak tu.

Lu dera anak2 tahanan ISA, lu maki hamun, lu caci dan hina, then lu lepaskan dan suruh semua sanjung lu? Macam haram!

5 comments:

Anonymous said...

nampak sangat la najib sdang berlakon tu..... semalam pegi lepak KL..... selama jadi pemimpin tak pernah pu turun padang..... dapat jadi PM esoknya trus jer jumpa rakyat....... apa.... kalau tak jadi PM tak bleh ke turun padang jenguk rakyat..... nampak sangat la lakonan...

-abanghensem

kembara putih said...

Kes bebaskan tahanan ISA ni memang mengejutkan. Najib dah bertindak di luar kebiasaan, luar kebiasaaan diri dia yang terkenal jahat itu, orang tua kata dah buang tabiat.

Menarik untuk dilihat selama mana dia boleh berlawan dengan dalaman diri dia yang sebenarnya (jahat). Mungkin sebulan, setahun @ sehingga PRU13 berlangsung.

PIC said...

harap yang lain pun dibebaskan jugak

Anonymous said...

Hapus je ISA tu kalau betul2 nak kembalikan demokrasi.

lelaki_ini said...

Knpa tahan bwh ISA?

Sbb mrka b'salah & mengancam keselamatan negara.

O ye ke, dah tu knpa bebaskan?

Sbb mrka dah tobat & dah m'bahayakan.

Pulak. X kan dlm tempoh 1 hari 13 tahanan serentak tobat & trus bole dijamin x m'bahayakan?

Eh kamu ni.. Kerajaan tangkap salah, bebaskan salah, ape yg betul?

TANGKAP cara salah, TAHAN cara salah, BEBAS pun cara salah. Mmg x de yg betol pun.

Contoh :
50 tahanan ISA. Setelah diseksa fizikal & mental, mrka dipaksa mengaku b'salah. Jika setuju, mrka akan dibebaskan sejurus Najib jd PM. Jika sebaliknya, mrka akan trus merengkok. 13 tahanan setuju, 37 enggan. Tu la style ISA.