Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 29, 2009

Individu Hadi vs Jemaah PAS : 100% rakyat menyaksikan gelodak PAS.

Oleh : AdukaTaruna

Media mempengaruhi pengundi. Tidak kira pro BR atau pro BN. Hanya kerana individu bodoh yang dikekalkan, jemaah PAS semakin disaksikan gelodak oleh 100% rakyat pelbagai bangsa.

50% pengundi BN menyasikan invididu Hadi vs Jemaah PAS melalui media BN.
50% pengundi BR menyasikan invididu Hadi vs Jemaah PAS melalui media BR.

Siapa utama? Individu atau jemaah?

13 comments:

Anonymous said...

udahlah tu aduka bodoh..xyah nak diulang tayanglah dosa free ko tu.nanti terjun longkang kat depan tu,susah plak mak ayah ko.wayang yang ko buat ni makin orang lagi menyampah kat ko tau x?

isa said...

aduka, aku ni sebal sungguh dgn kau ni,,,sebab kaulah aku hampir-hampir marah and entam TGHH..nasib baiklah aku sedar yang kau ni...emang tak ada adap bila berkata dgn TGHH..lu ni dari DNA mana haaa..

Anonymous said...

dia ni dari DNA yahudi baru masuk Islam.Ulamak,dia xtau apa ertinya dalam islam.tiada tasawwur yang cukup tentang ilmu2 islam. yang dia tau ialah bercakap perihal kecerdikan otak manusia.ntah apa2,nak kaitkan ngan otaknya yang dirasakan cerdik.aku takut tuhan tarik balik dari waras kepada gila baru dia tau.

Anonymous said...

Ni blog untuk orang2 bodoh ni..menyesal aku masuk!

Anonymous said...

AT waa kali ni tetap tak sokong lu hentam Hadi Awang, walau ramai orang menyokong lu pada waa tak bermakna lu dalam kelompok betul,...dan tak semstinya idea hadi awang adalah salah semuanya...dia ulamak beb,,,,jangan sesekali bandingkan beliau dengan otak lu...kalau tak kerana ulama dulu, pas skang ni mungkin dah ghuyup dibawah dato asri...lu kena memahami sejarah perjuangan bro, jangan sebarang hentam...

fanatik`

Anonymous said...

ingat AT pemikiran manusia yang bergerak tanpa ruh islam, akan menyebabkan ia menjadi cam orientalis2 barat...dari situ lahir pelbagai konsep spt liberalis, komunis dan sebagainya...waaa menentang lu kali ni mua ha ha...

fanatik

Anonymous said...

walau berbeza pendapat, yang betul kita perlu raikanlah pendapat semua orang..


kubangUlu

AToloL said...

BURIT LU!!

Anonymous said...

Salam AT,

Wa sket kecewa la dgn artikel2 lu yang mengutuk ulama secara terbuka cenggini. Walaupon ada yg wa sendiri x setuju dgn Mufti Perak secara peribadi tp tak pernah plak terlintas nk mencela dia .. jgn lu ingt senang2 panggil orang alim agama bodoh semberono aje. Tanamkanlah budaya timur jgn dok ikut budaya barat yg sesuka hati shj menggelar orang dgn apa2 gelaran.

Secara jujur wa da lama ikut blog AT sbb diskusinya tidak "bias" tp bab mengutuk ulama mmg wa takle terima lu punya pemikiran.

zombiry said...

aduka T mungkin telah dituba....

Anonymous said...

haa... dah tau dia ni tak bias, kena faham la. dia akan langgar siapa aja.

tu konsep bias ala at. wa bab ulama ni, wa nyorok. kang demam macam at. wakakaka

selipartandassaiz10 said...

wa takde hal dgn pendapat AT..
tapi wa ada sikit hal bila selamba badak lu cemuh dengan ayat kasar..
lu nak cemuh-cemuh ulama mana pun wa tetap takde hal, tapi bukan cemuh tahap lu..brutal tak hingat..

Anonymous said...

Ko dah biul la AT.. X kawin2 lg tu psl jadik camni... Jgn 7 keturunan ko genetik semua bodoh2 sudah... Malangnye sapa jg bini n keturunan ko..