Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 27, 2009

Hujah ni paling gua tak paham.

elyn said...

1. Tiada siapa yang dapat tumbangkan hujah saiz otak sebagai dominan utama output kecerdikan. Gigit word dominan utama dulu.

aik.. sejak bila korner baring nih. hihi.. dulu lu menyalak :

otak kecik sebab tu melayu bangang..

patot lu menyalak mcm nih dulu: otak kecik antara penyebab melayu bangang..

haha.. percubaan mengelat dikesan..

:)

Siyes beb. Yang ini paling lama gua nak fahamkan. Apa beza otak kecik punca Melayu bangang dengan Saiz otak penentu kecerdikan?

Wa bercakap soal yang sama ni. Konar baring ke gua? Adeh.. Ke otak gua dah mula mengecil nih? wakakaka

elyn said...

nih yg den tak puas hati nih.. naper points den tak dibidas..

-_-

Kojap la ha. Eden tak paham. Cubo ekau jelaskan sikit dalam ayat lain. Gua rasa gua tak lari tajuk, tapi.....

Argh.... bukancalon. Ekau tolong pam otak den. Blur kojap eden. Kojap eden cari link artikel senarai dakwaan2 bangang Melayu jap. Ada banyak dakwaan dalam tu.

Ha jumpo pun. Haha. Klik sini.

Dalam di wa dah lama senaraikan. Ada banyak. Dan paling besar pada gua ialah saiz otak. Tu pasal setiap artikel wa selitkan hujah ni. Takan gua nak letak kurungan, nota kaki pulak setiap selitan tu. Camni (antaralah, byk faktor lain lagi seperti bla2 bla5). Gilo ko.

Boto ko tak boto jawapan den, den pon kompius dengan hujah yang ni. Hahaha. Taram jer la.

2 comments:

schizophrenia said...

1st
melayu bangsa bangang, tahap bangang tu mcm mana, paling bangang? atau atas sikit dr paling bangang?
camni senang, kalau skala 1-5, 1 paling pandai, melayu skala brape?

2nd
otak melayu kecik, paling kecik ke antara yg terkecik? jawab lagi, kalau skala 1-5 otak paling besar, melayu skala berapa?

sejauh mana kajian 'pemerhatian' kau

schizophrenia said...

eh lagi 1, pandai dengan rajin ada kaitan tak?