Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 22, 2009

Gua seru semua Melayu PAS dan PKR masuk UMNO.

Perhimpunan agung khas Umno 13 Oktober
Apr 21, 09 8:23pm
Perhimpunan agung Umno 2009 akan berlangsung pada 13 hingga 16 Oktober depan - khas untuk membincangkan pindaan perlembagaan Umno bagi membolehkan ahli memilih kepimpinan tertinggi parti secara serentak di 191 bahagian.

Oleh : AdukaTaruna

Kecuali pemimpin2 PAS dan PKR, gua seru seluruh Melayu PAS dan PKR berdaftar sebagai ahli UMNO. Dengan pentaftaran anda, dan dengan keaktifan anda di dalam UMNO, secara purata, pimpinan PAS dan PKR boleh mengeluarkan arahan sulit kepada anda semua, untuk menentukan kepimpinan UMNO dalam tajuk kepimpinan UMNO sinonim dengan kepimpinan negara ketika zaman ini.

Adakah menghalang anda aktif dalam PAS / PKR?

Anda tidak dihalang. Anda boleh terus aktif dalam jemaah anda. Dan seandainya karisma anda begitu menyerlah dalam PAS / PKR, maka, automatik anda akan dibatalkan keahlian UMNO.

Jadi, ianya kembali kepada perenggan di atas. Yakni, kecuali pimpinan PAS / PKR, seluruh Melayu PAS / PKR diseru berdaftar dan aktif di dalam UMNO bagi tujuan meninggikan peratus kuasa menentu kepimpinan UMNO.

Kuasa penentu itu tercabang kepada 2 motif.

1. Hala tuju negara.
2. Melemahkan BN.

9 comments:

Anonymous said...

kah kah kiok aduka aduka aduka kah kah kiok

hj jamaludin said...

Bismillah hir rahman nir rahim
Aduka masuk umno nanti leh dapat duit kopi tak?

Anonymous said...

BENGAP! KE BENGONG! KO NIE..SAPA NAK MASUK TONG TAIKK KO TU..UEEKKKK

elyn said...

bukan kono masuk tong taik.. tp jadikan ahli sebagai 'berus' utk menggosok2 tong taik itu.... keh3. (sekali imbas nampak bijak.. pergh.. dua kali imbas.. kui3..)

tp ha.. dah terkesan sedikit kelemahan plan nih. ahaks..
tp kc can AT kuarkan modus operandi. ataupun dia punya SOP (Standard Operating Procedures)

ngee...

nyle

marauhirang said...

Ni pendapat ahlil nujum negara...kena ikut wooooo

hahahahahahahaaaaa

Xenan said...

wa sokong idea,

tapi wa mmg dah ahli kot..isi borang masa program belia.Ader pulak tukang bayar tetiap tahun.Kawan pon lagi ramai geng UMNO.

Umno kah gua?eheheh

uma said...

lu kene test kat cawanagan lu,bro
kene sedia module operandi nya..hehe

klu cawangan pon kantoi,
mcm ne nak gerak ke bahagian...haha

so lu try test kat cawangan
lu sana tu...haha

wat bahan experiment..haha

Xenan said...

tapi prob bro,

Gua tak bajet lu sangup dok ngn geng UMNO.Kepale die,management die.Adeii la.

Kang lu pulak terjerit2 teori genetik melayu lu.Naya la.

Anonymous said...

xenan, gua suruh dan seu jer. tapi gua tak. wakakaka. cam tak tahu plak gua ni bro.

cakap jer lebeyy.. buat tarak. hahaha

AT