Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 13, 2009

Datuk dari PAS menipu bank!

Datuk Suhaili didakwa tuduhan menipu bank



Datuk Sulaihi Abdul Rahman

Kalau Datuk dari PKR atau UMNO, kita dah muak. Kalau Datuk dari PAS mesti lu orang terkejut. Hahaha. So, Datuk yang ni, lu muak ke terkejut?

11 comments:

Anonymous said...

Nama beliau tu hangpa silap eja nuu...Suhaili...bukannya Sulaihi...

Kimizo said...

Suhaili da bukan sulaihi, pastu memang dia orang pas ke? tak pernah dgr pun

Cherry said...

saje penulis tu
bukan wakil rakyat Pas
Pas tak pernah menang pun
di Sabah dan Sarawak

marauhirang said...

Salam...

Kan aku dah kata....

Bro memang layak pegang porfolio Ahlil Nujum Negara.....

Tengok ...dah ada yang caya dengan laporan Bro.....

Tunggu apa lagi....Cepatla jumpa PM..

Tawarkan diri jadi Ahlil Nujum Negara......

Kalau beliau x mau lantik...apa susah?...Sihirkan aje jadi batu

hehehehehehehe

Malaysian Sabahan said...

Datuk Suhaili Abd. Rahman, Bekas MP PAS dari Labuan. Dia memiliki dua Kad Pengenalan, sebab itulah dia boleh tipu bank. Ini adalah ciri ciri Pemimpin untuk 1 Malaysia. HAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Ketua Umno Labuan Didakwa Menipu

Datuk Suhaili Abdul Rahman bekas Ahli Parlimen Wilayah Persekutuan yang ditahan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung dakwaan kes penipuan mengaku tidak bersalah berhubung tuduhan menipu dan membuat deklarasi palsu pada tahun 1996.

Ahli politik veteran itu yang ditahan di ibu negara pukul 8.30 malam tadi, dihadapkan di Mahkamah Sesyen Kota Kinabalu sebentar tadi.

Bekas wakil rakyat berkenaan didakwa di bawah Seksyen 420 dan Seksyen 199 Kanun Keseksaan.

Suhaili yang juga merupakan Ketua Umno Bahagian Labuan dan Pengerusi Perbadanan Labuan dikatakan telah mula disiasat sejak lebih setahun lalu dan mempunyai dua kad pengenalan, yang dipercayai digunakan untuk membeli kereta dan memperoleh pinjaman bank

Anonymous said...

bro, lu kalau bab provok wa memang tabik spring la. muakakaa..

aukauk88.

perunding said...

aku tertipu dek aduka,
aku report sprm kang

Anonymous said...

Salam Derhaka


Alamak aku tertipu n terperanjat
di sembang derhaka aduka jebat derhaka ini.

Nasib baik tak mampus aku ni,

Datok ni ajen nikaziz atau haji hadi atau mat sabu atau dato mahfuz

Anonymous said...

Jauh tersasar la tembakan lu. Tersasar 180 darjah.

Darkvampire said...

dah tu...pas mane la bleyh takluk Sabah ngan Sarawak...x leyh berkembang depa nih