Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 1, 2009

Cikgu Pa.

Dalam 2 pilihanraya PAS ni, gua ada nampak Cikgu Pa betul2 berfungsi la beb. Sejak dari Kuala Terengganu lagi, wa tengok bagaimana Cikgu Pa jadi barisan hadapan berdepan dengan musuh. Dulu masa kat KT, apa yang wa tengok, calon PAS buat kerja kempen mengempen. Bab2 soal jawab, dedahan, serangan, kenyataan media, semua Cikgu Pa.

Jadi, yang wa nampak, bijaknya Cikgu Pa ni, ialah BN kelam-kabut nak jawab Cikgu Pa, dan kelam-kabut serang Cikgu Pa. Yang calon pulak selamba dan selesa berkempen.

Kali ni pun sama. Sidang media, kenyataan, serangan, semua Cikgu Pa. Nizar tak payah layan. Hanya terus giat berkempen. Media musuh serbu nak dapatkan kenyataan, Nizar hanya perlu tuding Cikgu Pa. Tak payah buang masa dan cari risiko.

Kalau gua jadi Nizar, asal media tanya jer, wa suh diorang tanya Albanjari. Wakakaka. Biar makin tertunggak bilnya.

2 comments:

perunding said...

betul bab ni pas dah power.
bab pilihanraya kecil.
pkr bawah nasution jugak power.

sekarang ni nampak Umno lawan dap,pkr,pas.
mca,mic,gerakan entah ke mana.

cuma tak gunanya, umno berluasa guna polis,fru,spr,hakim,media tipu,dan KDN.

uma said...

tul,
setuju dgn lu bro.
tahniah wat cikgu Pa.