Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 22, 2009

Campur tangan gangster?

Balai polis Pekan Nanas dikepung...
Apr 21, 09 5:16pm
Apa yang pada mulanya hanya satu salah faham kecil yang berlaku di sebuah sekolah, hampir mencetuskan rusuhan apabila kira-kira 1,000 yang naik angin dan bertindak mengepung balai polis Pekan Nanas di Johor malam tadi.


Maklumat gua dapat, gangster Cina MCA dikerah. Kalau kelam-kabut hal perkauman ke, hal2 gangster ke, last2 PAS jugak yang jadi pengaman PBB. Dulu kes Masai dan Pasir Gudang tu, gadoh India Melayu, PAS juga yang jadi pengaman.

Buat sidang dialog la, kenyataan, risalah penerangan, bertenang, etc. So, gua ingat, PAS tak perlu tunggu orang lantik. PAS kena berfungsi segera. Base on maklumat gua la. Kalau maklumat jin gua ni salah, batalkan jer tulisan gua nih.

3 comments:

Berg said...

bro kampung wa tu... haha.. MCA Pontian memang dah lama pecah 2 beb.. kuang2.. saki baki pengikut Ong Ka Ting ramai lagi situ.. haha...

Depa sama2 depa main lempang2 lak.. kuang2...

Anonymous said...

hahaha.... bila anak beranak aku mengamuk bising satu malaysia.... ni bila orang negeri lain mengamuk.... diam jer.... pas ni boley aku bakar kete pulis lagi....

-abanghensem

lelaki_ini said...

Member wa PAS Pontian ckp cikgu tu Melayu, try nak leraikan p'gaduhan. Last2 dia kena debik dgn geng2 Cina tu. Wat report, pastu kena tahan.

Sedara mara & geng b'jumlah lbh kurg 1000 org tu kepung balai utk support cikgu Melayu tuh.

Isu Masai dulu, wa t'libat gak. Ms tu, PAS, PDRM & ATM same je sibuk b'keje.