Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 23, 2009

Cabaran debat terhadap gua.

Rujukan : Di sini.

Haha. Gua terlepas LRT la plak. Gua suh uma sms gua. Tapi uma sms gua kol 11.53 pm. Tamat hantar borang kul 12.00 am.

Sebenarnya gua nak cetuskan fenomena jer. Kasi semua bahas dan memekak hal PKR ni. Tak kira la marah gua ke, maki gua ke, sokong gua ke. Kasi bakar masyarakat internet. Presure yang bagus dan kuat untuk bangsat2 PKR. Taktikal dan pendekatan gua, hak gua la kan. Ngeee..

Mempergunakan pelatah2 dan pelantun2 forum sangat berkesan pada wa ketika ni. Sikit2 bab taktikal la. Biar gua sendiri paham. Hehe...

Tapi, bab debat, tajuk tu yang lawak tu beb. Hahaha. Usul penyingkiran PKR dari PR. Hahaha. Ada 3 siri penerangan yang gua keluarkan, dia boleh buat tajuk debat ni. Kompom satu page jer selesai ni. Hahaha.

Gua dah cakap dah beb. Level penyokong Anwar tahap mana. So, kalau bro reformist boleh cilok sket undang2 tu, daftarkan nama gua. Kengkadang kelakar gak puak2 bawahan ni beb. Dan adakalanya rasa bodoh gak layan puak2 bodoh ni. Haha. Kita dok lastik kepala, yang ekor punyalah mengeliat kesakitan.

p/s : Boloq dah ghaib ke? Tukar identiti kot dia. Ngeee....

2 comments:

uma said...

wa nak tido mase tu,
tiba2 ada mamat roger wa..
diaorg kambeng itam kan wa & lu..haha

wa pon, sms lah lu...
klu wa roger pon
lu bukan nak layan wa tgh2 mlm buta
baik lu layan aweks kan?haha

Anonymous said...

kalau takut nak berdebat bgtau jala..bagi banyak alasan pulak...