Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 1, 2009

BR tak settlekan lagi hal pengadil ni..

Oleh : AdukaTaruna

Penat2 semua buat kerja, dengan blogger, dengan BR sendiri, dengan penyokong, sekali SPR tipu. BN menang. Hahaha. Wa gelakkan jer beb.

Time ni baru nak mememak balik kes dakwat jari. Baru nak kumpul buat demo BERSIH. Kuang3. Member gua ada sms gua.

jgn bl klh nnt.. br nk mllk blk.. time 2.. klu mt sabu dtg umh wa ajk g demo pn.. sr la.. lu x knssten!

Pepandai la lu orang baca. Hahaha. Wa bab sms gaya muda ni memang wa merangkak. Sebut bab merangkak Albanjari mmg terer. Hahaha. Sms mcm ni Berg, nur n kak memot jer expert.

1 comment:

Anonymous said...

bukan tak konsisten bro...... dah selesa dah.... buat apa susah²kan diri lagi..... bila diri tu dah rasa tergugat baru la buat cara lama balik....

-abanghensem