Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 13, 2009

Batu api Tok Bomoh

Lu jangan nak jadi batu api la AT. Macam SB pun ada lu ni. Ari tu kutuk Kelantan, lepas tu Johor, skang Melaka plak. Yang betul kau sorang jer.

Haha. Lu macam tak tau gua beb. Gua memang SB pun. Muahahaha. Jangan kata Kelantan ke Johor, N9 n diri sendiri pun gua kutuk. Hahaha.

Tapi lu terer la, macamana lu tahu gua SB ah? Sempena kutuk2 negeri ni, gua dengan bongkaknya, umumkan Seremban esok cuti umum.

Nabil umum masa dia dapat Anugerah Bintang Popular. Hahaha. Gua tertengok bab ending beb. Jangan tudoh gua tgk benda alah tu. Rosmah hadir tak?

4 comments:

Cahaya~ said...

eleehh,, padahal mmg tgk punn
haha

Berg said...

x yah nak bohong la duka oiii... adik lu kata depa menyampah gile coz lu kawal tv duk nengok si nabil tu.. baik lu ngaku je la...

AdukaTaruna said...

adik gua pcah lubang la plak.. itu nur la berg. berebut remote tv.

rajawalibiru said...

Bro, gua suka cara penulisan bro. Tapi gua minta sangat, jangan lah perlekehkan ulama Melayu. Diorang lah sekarang benteng yang kita ada untuk mentarbiyah anak2 remaja kita.

Nak harapkan pemimpin kita dah memang lebur dah.