Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 10, 2009

Anugerah Bintang Popular versi gua

Oleh : AdukaTaruna

Ingat Berita Harian jer boleh buat ke? Haha. Ni gua buat anugerah sendiri. Khusus untuk pembaca blog gua, yang selalu bertekak dengan gua pun ada. Haha. Yang wa agak2 ada komen lebih 10 kali la. Yang tak senarai, jgn kecik hati plak. uma bayar gua untuk tak siarkan nama lu. Kuang3.

Nama2 taiko, gua tak masukkan. Tak aci kata Rosmah Mansur. Haha. Albanjari, PenarikBeca, Mountdweller, Hasbullahpit, abdrahimkasim, etc semua dibatalkan penyertaan mereka.

Hadiah Albanjari sponsor. Sebab skang dia dah jadi Blogger Pembela Negara. UMNO bayar dia suku juta woo..

Oh lupa.. Berg pesan, pengundi hantu digalakkan.

14 comments:

Anonymous said...

kapt_shiqaqi lu tak masukkan.....
x patut x patut..........

AdukaTaruna said...

alamak.. lupa la gua. Banyak gak member tu komen. Tak bleh edit poll la plak. Adeh...

sori la Kapten_Shiqaqi

albanjari said...

salam AT,
wak tak kira,Ahad ni wak ada di port dickson kena hadir Konvensyen Teh Tarik 2 BloggersNetwork@Malaysia, wak nak lu datang,wak ada kat situ 4 hari..kalau lu bagi alasan tak sempat, wak belasah lu..wak tak kira..hahaha..!

uma said...

percaya lah wak,
mase tu AT demam.....haha
mungkin kafarah lagi kot...haha

tu tu,
wa punye geng (kapt_shiqaqi) dlm kerajaan ppaduan
lu x masuk pon namanya..
ni mcm wa protes laaa...haha

Anonymous said...

mungkin kapt_shiqaqi main politik wang tu.... hehehe

-abanghensem

AdukaTaruna said...

Ahad ni? Adeh wak ni.. Ahad ni jadual gua demam la 6 hari.. Apsal tak Ahad lagui satu? hahahaha

Cahaya~ said...

ehh..ehh..
bila masa pulak nur rajin komen blog ni nih?

satgi kalau byk undi tu pun mmg nur je pun yg balik2 mengundi
hahaha,

ade pulak tu anugerah camni..
huhu,,
selamat ulangtahun blog

[masuk komen ni punn tak sampai 10 lagi baru 5 kot]

elyn said...

weewit..wah.. nama i pon ader.. kes3... nih kes perasan la ni..
cepat2 vote nama wa.. sapa vote, wa kasi adiah misteri....

Ngeeee....

nyle <== keh3..

maymot said...

Hmmm...raja koleng,eh eh polling dak duka ni..

rajin bebeno wat polling2 neh...

Adeh la..anugerah pembaca glemer??

Anonymous said...

waa terharu bila nama waa tersenarai sama..oh lihatlah dunia (baca ikut nada azean irdawaty) he he he...

waa rasa ini kes mesti datin seri memot dan berg jadi tukang loby ni....he he..

waa nak tanya berapa lama tempoh berkempen ni, he he???

Anonymous said...

sori lupa taruk nama, he he

- fanatik `

Anonymous said...

gila arghh.. wa pon nak jugak..aduh.. rancak ni.. macam mana cara nak tercalon? hoho

Xenan said...

aikk..wa ade la plak.penat wa me"low profile"kan wa masuk gak anugerah?ok lah no comment(ala artis hollywood)

Anonymous said...

nampaknya wa masih mendahului.... hehehe

- -abanghensem (afundi A.B.A.N.G.H.E.N.S.E.M... dail 1113 untuk 3 undian, 1115 untuk 5 undian atau 1111000 untuk 1000 undian)