Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Apr 2, 2009

Adakala gua bangga gak dengan UMNO.

Presiden UMNO, kalau dah terbukti rakyat menyampah, dan ahli UMNO sendiri menyampah, dia boleh serah kuasa. Walau kepada UMNO atau kepada yang lebih jahat, itu soal lain. Cuma wa nak banding dengan MIC la. Hahaha.

MIC punya gen, adeh.... wa malas kutuk. Haha. Mahathir tahu rakyat benci dia, dia serahkan pada Paklah. Berhenti ketika sedap makan, katanya. Paklah plak, dah tahu semua menyampah, serah kat Najib. MIC? Sami Bullu?

Gua tengok ini jemaah tahap... adeh... maleh gua kutuk. Kang perkauman plak. Wa kutuk Melayu takper. Sebab gua Melayu. Hahaha. Tak sedar diri beb. Tak malu, tak rasa apa2, tak nampak masa hadapan, tak tdetik sejarah yang bakal tcatit untuk anak cucu.

Giloss..

2 comments:

Anonymous said...

gua ni budak india tapi kalau hang nak kutuk si samy ni kutuklah, kita kaum india sudah tak pedulikan dia

Anonymous said...

tu susah idop kat msia, xleh cakap pasal bangsa lain..
sempit ah org malaysia ni...
wa rasa lu patut start ah duka..
lu balun je mamat tuh...
wa back up lu, tapi kalo kena ISA wa lambai tangan dr jauh je ah..kah3

-orang jauh-