Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 6, 2009

Wa tak hadir PPSMI..

Sorry la Medang n rakan2 lain. Wa tak dapat hadir la. Sebab ada kerja cari duit petang Sabtu. So, wa ucapkan selamat sampai dan selamat kembali kepada semua perserta.

Kalau yang datang dari jauh tu, dan drive sendiri, bila mengantuk, berhenti beb. Tido jer kat memana. Kalau kita gagal kawal otak dari terlelap, padah ma. Kesian kat anak-anak. Ni bukan soal maut dah Allah tentukan. Den suh korang ikhtiar dulu nih.

Dari bacaan, mungkin himpunan korang dibenarkan ke Masjid Negara sahaja, tetapi perarakan korang ke Istana Negara tidak dibenarkan, sebaliknya, polis menyediakan khidmat transport untuk wakil2 GMP ke Istana Negara. So, korang tak leh tgk la.

2 comments:

Hasbullah Pit said...

Pasal tu la aku suruh pakai baju nikah.

Pimpinan GMP pakai baju melayu,
orang biasa baju putih.

Tapi mereka tak larang pakai baju melayu putih.

Jadi, kalau ada transport yang disediakan sekali pun, mungkin boleh menempel dalam kenderaan itu.

Anonymous said...

lu tak masuk dlm buku sejarahla kalau macam tu. 30 thn akan dtg. masa tu kalau lu masih ada, lu akan sedar bahawa penolakan ppsmi bukan perjuangan bangsa tapi perjuangan menentang penjajahan. menentang pendewaan.