Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 27, 2009

Tempat Blogger Perak berkubang.

Topeng Perak

3-4 hari ni ramai yang dok sms aku tanya macam mana keadaan stesen maya kami, ok ka tak ok. aku nak habaq tak reti sebab pada kami, asalkan boleh buat kerja, ada tempat tidur, tak kena hujan, panas sikit-sikit tu biasa kira ok sangat.

Jadi hari ni aku saja nak tunjuk keadaan dalam stesen maya 1.

Yang ni stesen aku, dekat sini la aku buat kerja, dekat sebelah tu jugaklah tempat aku tidur. bekalan paling penting dekat semua stesen maya 1, 2 dan 3 ialah yang asas iaitu rokok, minuman Redbull ataupun Ali Cafe dan yang paling penting ialah perkhidmatan jakur lebar (internet).

Putus mana 1 bekalan tu... jem..!

Yang ni pulak stesen Dugong Darat. benda paling penting dekat sini ialah earphone dan jugak wayar banyak-banyak untuk kerja-kerja mengedit dan pembikinan video.

Ini stesen Cyber Boron...benda paling penting dekat sini ialah tikar mengkuang dan jugak roti. jam tak payah. internet kadang-kadang wajib kadang-kadang tak dak pun tak dak hal... dekat sini semua kerja-kerja penyediaan maklumat dibuat.

Semua risalah-risalah penerangan datang dari otak genius Cyber Boron. kalau nak tau apa-apa pasal perlembagaan tubuh negeri Perak, hangpa tanya Cyber Boron... rasanya kurang 10 kali je Cyber Boron khatam dari Dr Aziz Bahri.

Yang paling simple sekali ni ialah stesen maya milik Prima Maya BloggersNetwork@Perak tuan Mat Saman Kati. paling penting mesti ada scanner dan jugak printer. dekat sini jugak la kami dok kumpul sampai pagi bincang startegi dan jugak gerak kerja untuk keesokan harinya.

Untuk pengetahuan korang jugak, kebanyakan barangan yang korang tengok dalam gambar tu adalah sumbangan orang ramai selama kami berada disini. semua tu bukan hak kami. tu semua hak rakyat Malaysia. kami tumpang sikit je.

Terima kasih semua yang membantu.

3 comments:

melayu maksimalis said...

aku ingatkan org PAS tak merokok. rupanya idak

Anonymous said...

semua tu hak rakyat ke..... pasni boley la wa guna gak...... selepas PRK nanti lu pas semua tu kat wa plak... wa nak pakai.....

-abanghensem

Anonymous said...

ROKOK BOIKOT