Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 26, 2009

Shahril Samad ada rupanya.

Oleh : AdukaTaruna

Shahril Samad bertanding MT ma. Tapi orang UMNO tak mau. Hahaha. Bagus gak. Pelik gua dengan selera perwakilan UMNO nih. Makin cepat la reput.

Apa pun, Najib dianugerahkan set kuku yang sangat baik.

Muhyiddin
Hisham Aw
Ahmad Zaid

Muhyiddin wa ramalkan berpotensi bercakar dengan Najib + Hisham + Ahmad Zaid. Sebab pada mangkuk gua nih, wa lihat, hanya Muhyiddin sahaja kurang sedikit elemen gangster dan kasar.

So, bersiap sedialah PAS, tabahlah hendaknya Unit Amal. Lu orang memasuki zaman kuku besi.

Welcome to MAHAJIB world.

2 comments:

Anonymous said...

PAS dah lame siap2 - menunggu UMNO akan reput dan tumbang dgn sendiri nya.

Anonymous said...

PAS dan PR ibarat pasukan bolasepak yang lemah, tetapi mampu ambil kesempatan akibat penjaga gol BN yang lebih lemah dari diorang iaitu Pak Lah...

Kini pasukan BN bertukar pengurusan...maka sebab itu PAS dan PR tak suka Najib naik...kan...

Sebab lepas ni nak score dah susah...bolos lagi ada lahhhh...

Sementara pegang 4 negeri ni kampui la cepat2 harta2 tu yeee...