Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Mar 21, 2009

Rayuan Ali Rustam ditolak.

Oleh : AdukaTaruna

Wa ramal rayuan Ali ditolak. Utusan lapor, rayuan Ali Rustam ditolak. Jeng3. Betul ke tak betul ramalan kebomohan wa nanti. Kuang3. kalau x betul, kena btapa la gua. hahaha

Wa tgk Buletin Utama smalam beb. Tergelak wa bila Ali Rustam dengan selambanya kemukakan 2 soalan untuk Hasbullahpit.

"Sebol, jawab dulu 2 soalan saya. Anwar jadi MP dan Ketua Pembangkang walau dipenjara 6 tahun. Lim Guan Eng lagi selamba Sebol. Dia banduan, tapi jadi Ketua Menteri."

5 comments:

lelaki_ini said...

Bro. Komen Ali Rostam tu biar Roslan SMS je ulas, hahaha.

Ni la taraf intelek seorg Naib Pres. UMNO & bakal Timb. Pres. UMNO (sblm dilarang b'tanding). Mcm wa kata sblm ni; llowww classs!

Hishamudin bengap, Ali Rostam bangang, Md Taib bongok, Najib mangkok. Bila komen esp bab p'bangkang trus wa nampak diorang ni dah taraf dak tadika Kemas je.

Bodoh ahli UMNO yg fanatik dgn pemimpin2 cani. Nilai estetika pun x de, simpan muzium pun, muzium x nak.

Komen dangkal, hujjah lemah, malas nak counter back, wat penat jari naip je.

uma said...

haha,
diaorg bertuah sebab media massa aje,
klu media semakin open
dan lantang,
wa rasa kene maki aje
wat statement mcm tu...haha

Hasbullah Pit said...

Lim Guan Eng dan Anwar sudah jalani Hukuman.

Ali Rustam belum lagi.

Adakah persoalan begitu meminta dirinya dipenjara?

mountdweller said...

Salam Tuan Aduka.

SiAli ni, bila saya tengok momen dia mengomen orang lain dengan kedungunan keterlaluan timbul satu soalan. Dia ni produk U mana? Tak adakah orang lain yang lebih cerdik di Negeri Melaka untuk diJadikan TM.

Bercakap macam taraf mandor KTM je!

AdukaTaruna said...

haha.. pedas bro..