Skip to main content

Ramalan syirik.

bro,
jgn ramal camtuh bro.Ini ari bkt selambau polis ganas semacam jek ni.Tercuak gua dengar ramalan lu.

Gua doa ramalan lu takan jd


Ni gua nak bagi ramalan syirik ni. Wa adalah pemerhati bebas. Wa memerhati, apa yang berlaku di Malaysia adalah seperti ulangan video dosa2 Mahathir. Wa dah tulis ari tu. Lu selongkar la. Wa pemalas. Hahaha.

Batu Buruk kena tembak sudah. Altantuya sudah. PPSMI sudah, BERSIH sudah, rasuah sudah, tol-konsesi sudah. Semua yang beritan dengan dosa2 Mahathir sudah berlaku. Yang belum ialah :

Memali! Siapakah yang dipilih Allah dengan kematian di luar tipikal apa yang Melayu mahu (mati atas katil). Siapakah yang dipilih Allah menikmati standard syuhada?

Wa meramalkan inilah kemuncak segalanya. Sebelum Mahathir mati dalam satu keadaan yang dicatit dalam sejarah Islami.

Comments

  1. Bro,
    Walaupon lu pemerhati bebas tp lu tetap tak bebas sbb lu beranak pinak kat malaysia.

    Kalau ikut teori Mayhem gua,mmg betul sejarah malaysia tak cukup complete lg kalau nak jd negara maju.Leh rujuk sejarah berdarah negara2 maju lain.Kita boleh expect evolusi berdarah wajib berlaku utk maju kehadapan.

    Kesan Memali:kesan peristiwa time tu tak kuat.Media utusan je wujud time tuh.Tapi skang lain.Perlu expect kesan 200x ganda dr dulu dan lebih global serata malaysia.Tuh pasal gua cuak.

    Paling cuak ialah kesan pd diri sendiri.Kawan2 gua ramai UMNO.Pakcik gua,SB pangkat boleh tahan tengah tumpang umah wa kat taiping ni tuk pilihanraya bkt Gtg ni.

    Sediakah kita utk kesan nya???

    ReplyDelete
  2. yang ni wa stuju gak ngan Xenan..... bukan senang Najib nak lancar tindakan seganas madey.... dulu TV n paper jer jadi sumber rakyat.... sekarang kita kearah global.... rakyat dah makin ramai terpelajar.... bukan telan jer apa yang dihidangkan... kesan antarabangsa kita kena ambik tau gak....... wa ada ramal akan berlaku MAGERAN.... bagi wa kalau Najib ni sebodoh tahap dewa la dia akan lancarkan MAGERAN..... ekonomi negara dia kena ambik tau gak..... keadaan kegawatan sekarang dia kena timbang gak.... pastu bagi wa dalam UMNO pun tak semua sokong Najib..... mungkin ngan satu tindakan Najib yang Maha Ganas akan mengubah sokongan segelintir penyokong UMNO..... terutamanya die hard fan Dolah bedawi.....

    -abanghensem

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Gambar Mahathir mula diturunkan.

Gambar Mahathir sebagai PM diturunkan bermula hari ini. Admin berharap gambar Muhyiddin sempat dinaikkan. Bukan apa. Penat nak layan drama politik. Ekonomi ke laut. Hutang bertambah. Aset terjual. Penyakit merebak. Perkauman membarah. https://t.co/oYE33fWwpW

Menteri Kesihatan dikritik rakam lagu raya saat negara dilanda wabak Covid 19.

Menteri Kesihatan yang baru, telah dikritik hebat dalam media sosial, angkara sibuk merakamkan lagu raya (untuk kegunaan populariti 2 bulan lagi), ketika negara Malaysia diisytihar wabak Corona Virus Covid 19. Bagaimana pun, ada pihak mendakwa, ianya adalah video 2 tahun lepas. Dan menjadi mangsa serangan politik. https://youtu.be/ttjNU60XdCw

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n